Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montering av hertz hsk 163 sett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montering av hertz hsk 163 sett

    holder på å dempened bilen i disse dager(innimellom all oppussingosv )

    Diskanten er grei, den skal bygges på der den originale står.. mellomtone har jeg funnet plass til, MEN skal jeg bygge kasse bak,eller la den spille ned og inn i "luftekanalene" i dashen??

    Midbassen skal jo sef i døra, MEN skal jeg la den ha hele døra(svær) å boltre seg i,eller har det noe for seg å montere dem i slike høyttaler kopper???

    kjører det på de medfølgende delefilterene først, så ser vi hvor det bærer hen Mulig jeg må mase litt mer på dere etterhvert ang dette, men er jo nettop derfor dere er her. hehehe!!

    Pål: skal oppover til det glade østland igjen til helga, så om det var noe du lystet eller trengte så si ifra så skal jeg finne frem og legge klart

  • #2
    Du kan lage en liten kasse på en halv liter eller noe av f.eks stp bimast bomb, men de kan greitt spille i free-air og vil ikke tro at du henter så veldig mye ved å lage kasse til de.

    Midbassene bør bruke døra som "kasse", og denne bør være så solid som mulig for å få best mulig midbassrespons og kvantitet.
    Honda Civic
    Audison Thesis

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

    Comment


    • #3
      Originally posted by golfnos View Post

      Pål: skal oppover til det glade østland igjen til helga, så om det var noe du lystet eller trengte så si ifra så skal jeg finne frem og legge klart

      MAFELL DUO DD40!!!!!
      + en liten overfres av ett ellerannet slag!

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        Originally posted by golfnos View Post
        Pål: skal oppover til det glade østland igjen til helga, så om det var noe du lystet eller trengte så si ifra så skal jeg finne frem og legge klart
        Skulle ikke du lage en liste over hva du har? så jeg kan plukke ut litt Det jeg vet jeg trenger er Fein (proff modellen) og en sirkelsag (helst ikke bosch), men alt annet er av interesse.

        Verktøyfetish heter det visst
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          MAFELL DUO DD40!!!!!
          + en liten overfres av ett ellerannet slag!

          Mvh
          Dag Johansen

          Vi får nok samles ute på jobben å deale litt når mannen kommer med go'sakene
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            den e goe! mye overtid og pes hjemme for tiden, men holder på

            Maffel Duo??? (hmm, wtf er det?? kan vel skaffes men )

            Comment

            Working...
            X