Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mosconi 2x200 W eller Mosconi 2x100 W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mosconi 2x200 W eller Mosconi 2x100 W

    Nå er det snart tid for å legge en god del penger ned i bilstereo, da ser jeg helt frem til at jeg velger rette komponeter så jeg slipper å kjøpe nytt senere..

    Så med denne tråden lurer jeg da på hvilken forsterker jeg trenger til frontsettet..

    Har sett på :

    Mosconi 2x200 W &
    Mosconi 2x100 W


    Komponentsett som skal drives:

    Audio-System x-ion 165


    Bruksområde: Daily play
    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

  • #2
    Mer effekt er alltid et pluss innenfor rimelighetens grenser. Får litt mer å gå på.

    Jeg ville gått for 2x200watt mosconien. Aller helst 4x200 eller 4x100, da kan du bygge videre til aktiv deling senere i tiden når det skulle være ønsket
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kemn View Post
      Nå er det snart tid for å legge en god del penger ned i bilstereo, da ser jeg helt frem til at jeg velger rette komponeter så jeg slipper å kjøpe nytt senere..

      Så med denne tråden lurer jeg da på hvilken forsterker jeg trenger til frontsettet..

      Har sett på :

      Mosconi 2x200 W &
      Mosconi 2x100 W


      Komponentsett som skal drives:

      Audio-System x-ion 165


      Bruksområde: Daily play

      Hei!
      Ville satset på å gå opp til HX-165SQ settet til kr 2.398,- og heller spare inn litt på forsterkeren og bruke en 100.2 til å drive dette.

      Det holder i haugevis med effekt og kan lett utbygges med en 65.2 eller 100.2 til, dersom du ønsker å drive diskantene / midbassene på et senere tidspunkt.
      Evt. gå rett på en 100.4 med en gang.

      Jeg bruker en 100.2 i 2ohm stereo til å drive 4stk. 6" basser og den gir effekt i massevis!

      Send meg en mail på js@dynabel.no så ringer jeg deg på mandag.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Frontsett er allerede kjøpt inn..
        Noe aktiv deling skal jeg spare til senere tid..

        Men flott med inspill
        Får gjøre meg en liten tanke om hvilken rekkefølge innkjøpene kommer i..

        Hadde nå planer om å handle 2 stk. Audio-System X-ION 15PLUS først også forsterkere [Mosconi 2x300 W & til frontsett] når gammelbilen blir solgt..
        Men kanskje jeg skal handle alt til frontsett først?
        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • #5
          Hadde ikke lurt på å velge 100.4 fremfor noen av tokanalerne. Fleksibilitet FTW!

          Comment


          • #6
            Kabler bestilt fra LIB & Mosconi 100.2 dynabel..
            Nå får jeg vente å se hva som kommer først
            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

            Comment

            Working...
            X