Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kabler til forsterker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kabler til forsterker

    Hei!

    Når jeg solgte gamlebilen ble det litt hastverk med å få ut anlegget, så jeg gjorde noe jeg mistenker ikke var spesielt lurt, jeg lot kablene være igjen. Spørsmålet mitt er da, hvor kan jeg skaffe nye? Tenker da på remote ledningen og de andre fra spiller til forsterker. Noen som kanskje har det liggende? Ønsker helst å ikke handle i en nettbutikk pga frakt, jeg trenger det så fort som mulig. Er relativt ny innenfor bilstereo, så beklager hvis dette er et dumt spørsmål

    Takker for svar!
    Bilstereonoob, men er her for å lære

  • #2
    Originally posted by morpheus View Post
    Hei!

    Når jeg solgte gamlebilen ble det litt hastverk med å få ut anlegget, så jeg gjorde noe jeg mistenker ikke var spesielt lurt, jeg lot kablene være igjen. Spørsmålet mitt er da, hvor kan jeg skaffe nye? Tenker da på remote ledningen og de andre fra spiller til forsterker. Noen som kanskje har det liggende? Ønsker helst å ikke handle i en nettbutikk pga frakt, jeg trenger det så fort som mulig. Er relativt ny innenfor bilstereo, så beklager hvis dette er et dumt spørsmål

    Takker for svar!
    De andre kablene du tenker på, er det signalkablene? Eller Phonokablene, eller hva folk vil kalle dem..

    http://lydibilen.no/koblingsutstyr/lib-signalkabel-6-meter
    Denne har også remote ledningen lagt sammen med signalkablen.

    Der f.eks., ja det er i en nettbutikk, men du får varene veldig fort fra disse, og frakten på noe så smått er ikkje store greiene.

    Her er et fullt kabelsett også.

    http://lydibilen.no/koblingsutstyr/lib-53mm-kabelsett

    Og om du absolutt ikkje vil handle i en nettbutikk aå kan du jo ta turen til nærmeste bilrekvisita butikk, mange som har slikt der, f.esk, Mekk, Torshow, Biltema, osv osv osv.
    Mvh
    Johnny Myhre

    Comment


    • #3
      Ja, er signalkablene jeg tenker på. Får tusle bort på torshov å titte der takk
      Bilstereonoob, men er her for å lære

      Comment

      Working...
      X