Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål ang. strøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ikke ut av sammenheng på noen måte. Beviser jo viktigheten av skikkelig kabling
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jørgen
      Ja vet du hva, kasser har jeg pent lite peiling på, så tror også jeg sier pent lite om den type ting
      Tusen takk for alle svarene, jeg trur at dette vil bli for dyrt for meg når det er såpass mye penger jeg må opp får at bilen min skal kunne drive dette.

      Jeg har sett på ett annet oppsett, som jeg kansje trur fungere i bilen min, uten at jeg må bytte kabler+ nytt batteri.


      Denne subben: http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=143&id=1638
      Monoblokk: http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4262

      Men det jeg slitter med er å finne 15" kasser som ikke lukket, er det noen som kan linke meg til en god kasse jeg kan bruke??

      Er det andre oppsett som dere trur vil " gi mer for pengene" enn det jeg har sett opp vil helst sleppe å bytte batteri

      Comment


      • #18
        Jeg har en 15" med en porta kasse her du kan få billig. Send meg en mail hvis du er interessert.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Jeg er desverre ikke interrsert i å kjøpe brukt eller fra privatperson. Er det noen som har noen synstpunkt på oppsett jeg har satt opp? Eller vil dere ha gjort noen endrringer?

          Comment


          • #20
            Subben kan kaste... etter min mening da. Men i og med at det virker som du skal spille høyt så ser det ut som du har truffet fint.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #21
              Tor har du noen anbefallinger til noen sub elementer i den prisklassen som jeg angir? Som tidligare nemnt vel jeg helst slippe å bytte batteri.


              Har jeg rett at det er lite utvalg av 15" porta kasser?

              Comment


              • #22
                Mye var det du totalt sett ville bruke? og du skulle spille høyt (mye bass?)
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Tor Ølberg View Post
                  Mye var det du totalt sett ville bruke? og du skulle spille høyt (mye bass?)
                  Jeg tenker rundt 10k, jeg er interrsert i en mellomting mellom veldig høyt å reint

                  Comment


                  • #24
                    Selv ville jeg prøvd ut sin B2 HS15" eller AC12 alt etter hva du skal fram til. AC12 er ikke lagt for å spille brutalt, etter hva jeg er inforståt med så skal HS15"en være konstruert for litt av begge deler.

                    Angående forsterker så er dynabel sin BF4501 eller B2 Mono nok til å få til et ok lydtrykk. Hvis du trenger mer så er BF7xxx serien til dynabel noe å satse på men da trenger du igjen å oppgradere batteri og slikt noe som er lurt uansett men av egen erfaring så drar bf4501 mer enn nok med orginalt batteri.

                    Nå vil jeg presisere at dette er bassert på egne erfaringer. Jeg har ikke prøvd B2 sine subber men ut i fra det jeg har hørt så skal det være skikkelig saker. Selv stiller jeg neste år med noe fra B2
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tor Ølberg View Post
                      Selv ville jeg prøvd ut sin B2 HS15" eller AC12 alt etter hva du skal fram til. AC12 er ikke lagt for å spille brutalt, etter hva jeg er inforståt med så skal HS15"en være konstruert for litt av begge deler.

                      Angående forsterker så er dynabel sin BF4501 eller B2 Mono nok til å få til et ok lydtrykk. Hvis du trenger mer så er BF7xxx serien til dynabel noe å satse på men da trenger du igjen å oppgradere batteri og slikt noe som er lurt uansett men av egen erfaring så drar bf4501 mer enn nok med orginalt batteri.

                      Nå vil jeg presisere at dette er bassert på egne erfaringer. Jeg har ikke prøvd B2 sine subber men ut i fra det jeg har hørt så skal det være skikkelig saker. Selv stiller jeg neste år med noe fra B2
                      Hvor de selger de subben du nemner???

                      Comment


                      • #26
                        Ta kontakt med B2 Audio her på forumet så ordner han resten for deg.
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #27
                          Kan lage ett pakketilbud på DD2515 og dynabel BF4501 til deg.
                          http://www.judysbilstereo.no/webshop...ct/118837/9153
                          http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/64234/8892
                          Ta kontakt på PM.
                          Ole Petter Holelien
                          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                          Comment

                          Working...
                          X