Announcement

Collapse
No announcement yet.

5.25" komponentsett 2veis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 5.25" komponentsett 2veis

    Søker da råd for ett komponentsett i 2veis 5.25".
    Da jeg har målt og skjært ut en fin liten mal i 240'n så kom jeg fram til at jeg kunne gå for 5.25 helt øverst med noen få mm til vindu


    Så kom med anbefalinger.
    Lurer jo litt på den Audisystem har.

    Men alt fra 500,- til 2500,-
    Må være ett snev av god lyd om ikke mer.

    Dørsider og dører blir dempa uansett!


    Mvh Peder
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

  • #2
    Originally posted by Akilles View Post
    Søker da råd for ett komponentsett i 2veis 5.25".
    Da jeg har målt og skjært ut en fin liten mal i 240'n så kom jeg fram til at jeg kunne gå for 5.25 helt øverst med noen få mm til vindu


    Så kom med anbefalinger.
    Lurer jo litt på den Audisystem har.

    Men alt fra 500,- til 2500,-
    Må være ett snev av god lyd om ikke mer.

    Dørsider og dører blir dempa uansett!


    Mvh Peder

    jeg har god erfaring med dls k4, så er ikke lenge før jeg kommer til å kjøpe dls k5, de er 5,25", i k4 settet var de ren å fin lyd når jeg drev det med spilleren, så tenkte jeg skulle teste med k5 å se om de er likt, husker ikke pris, men tipper på mellom 1000-1500 for det settet
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

    Comment


    • #3
      Jeg har ett sett med Focal Utopia 136 som nesten ikke er brukt. Send meg PM om du er interessert. Dette er den forrige Utopia serien, men spilelr fremdeles fletta av det meste vil jeg tro.

      Comment


      • #4
        ønsker flere erfaringer og anbefalinger
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • #5
          Kan anbefale deg og kjøpe Alpine Type R SPR-13S. Da får du mye for pengene. Kjører de selv nå og de er utrolig gode. Spiller høyt og rent. Men du må ha litt kraftig forsterker på de for rett og slett og få god nok kontroll over de og få den rette dynamikken i de. Kjørte de først på en RF T400-2 men den ble litt for svakt. Kjører de på en RF T600-2 og det spiller mye bedre med den forsterkeren på de.
          Mvh
          Ole Heen

          Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

          Comment

          Working...
          X