Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer DEH-P80MP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pioneer DEH-P80MP

    Hei, har en cd-spiller liggende men må sendes inn og repareres, fordi volum julet funker bare noen ganger. Så lurer vell egentlig på om denne er noe og reparere? noen som har noen erfaringer med denne spilleren, hadde vert morsomt og vist

  • #2
    Har hatt en sånn spiller. Helt grei den. Om jeg husker rett, var det i alle fall en av de første Pioneer-spillerne som var så kjapp med å lese MP3-filer at man ikke rakk å dusje og drite mellom hver gang man byttet spor.

    Hadde min en stund, men måtte over til noe med mere innstillinger. Hadde ikke kostet på den rep i Norge, men du kan jo se om du finner en helt ny front på eBay? Ny front = problem løst i ditt tilfelle. Med mindre det skyldes dårlig kontakt bak på spillerfronten (lett for deg å sjekke, hvis volumet kun kan justeres når fronten skyves i en eller annen retning).

    Comment


    • #3
      Originally posted by Miniboom View Post
      Har hatt en sånn spiller. Helt grei den. Om jeg husker rett, var det i alle fall en av de første Pioneer-spillerne som var så kjapp med å lese MP3-filer at man ikke rakk å dusje og drite mellom hver gang man byttet spor.

      Hadde min en stund, men måtte over til noe med mere innstillinger. Hadde ikke kostet på den rep i Norge, men du kan jo se om du finner en helt ny front på eBay? Ny front = problem løst i ditt tilfelle. Med mindre det skyldes dårlig kontakt bak på spillerfronten (lett for deg å sjekke, hvis volumet kun kan justeres når fronten skyves i en eller annen retning).

      Ja, det er min bror som kjøpe denne og brukte den i 1 år. Skal få spilleren med ipod-adapter for 1000kr. Og ett verksted pioneer bruker skulle fikse den for 500kr med frakt etc. men takk, kan jo se hva jeg kan få fra ebay.

      Comment


      • #4
        For 1500,- klarer du nok å få tak i en kick-ass spiller med både equalizer og tidskorrigering. Hadde ikke brukt et laken på en spiller som kanskje er verdt 500,- om den fungerer 100%...

        Comment


        • #5
          hmm.. da hadde jeg heller kostet på meg Alpine CDA-105ri til 1998,-(demospiller) på Dynabel.no
          denne har Usb + Ipodkabel for den som har behov for det.
          Mvh Tony Andrè
          Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
          Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

          Comment

          Working...
          X