Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt anlegg, noe å anbefale?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nytt anlegg, noe å anbefale?

    Hei! jeg er på jakt etter nytt anlegg. Det jeg leter etter er noe med god trøkk i, men helst fin lyd og. Helst ikke noen svær kasse som tar opp hele bagasjerommet. men alt av intresse. Har også 2 stk frontsett(usCARVOR 150w eller noe slikt) liggende som kansje kan brukes? vet ikke om disse er noe tess da men.
    Helst noe rundt 4k.
    Har mulighet til å støpe tilpasset kasse i glassfiber og.
    er en golf 3 der er snakk om, btw.
    Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

    Fredrik

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

  • #2
    ingen ?

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

    Comment


    • #3
      Har en kasse med 2 stk 12" til salgs til en fornuftig pris. Spiller meget fint i den type bil som du har.

      http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=12590
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #4
        Heen Audio: ja kansje det

        GENEXXA: Nei jeg vet ikke, må hvertfall ha noe bedre enn det jeg har nå. Har en kasse med 2 stk PA 18" ( som er litt for stort) som spiller på en helt ok 4kanals forsterker, lyden er ikke spessielt god da, for å si det slik ;p

        Tenker jeg trenger en basskasse hvertfall. Spiller har jeg, og frontsett vet jeg ikke. Om jeg skal bruke org frontsett, eller det jeg har liggende og bruke 4kanals forsterkeren, eller noe nytt?

        - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

        Comment


        • #5
          Har ikke helt troen på US Carvor for å si den sånn.. Så et nytt frontsett vil være å foretrekke. Hvilken forsterker har du? Kan denne kjøres i 3-kanals oppsett slik at du kan drive frontsett og sub?
          Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

          Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

          Comment


          • #6
            Originally posted by Gandulf View Post
            Har ikke helt troen på US Carvor for å si den sånn.. Så et nytt frontsett vil være å foretrekke. Hvilken forsterker har du? Kan denne kjøres i 3-kanals oppsett slik at du kan drive frontsett og sub?
            ok

            Ja tror dette er mulig, men jeg har forespurt meg om denne forsterkeren før, og den er visstnok ikke noe tess.
            Her er info på denne:


            4 kanals forsterker hvor brokopling er mulig. Maks utgangseffekt på denne er 4 x 300 W.
            RMS utgangseffekt er 4 x 60 W ved 4 ohm. Den har en frekvensrespons fra 10 til 30000 Hz og et signal støyforhold på 90 dB. Grei å plassere i bilen med sitt beskyttende design og mål på 32 x 24 x 5 cm.

            • 4-kanals forsterker
            • Brokobling mulig
            • High pass: 50 - 500Hz
            • Low pass: 50 - 250Hz
            • Max utgangseffekt 4x300W
            • RMS utgangseffekt 4x60W (4 Ohm)
            • Frekvens-respons 10-30000Hz
            • Følsomhet: 120mV-1V 10K ohm
            • Damping factor: >120
            • Bass boost: (50Hz): 0/+6/+12dB
            • Signal/støy-forhold 90dB
            • Dimensjoner 320x249x53 mm

            - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

            Comment


            • #7
              Hmm, jeg vil tro at det da er mulig å kjøre den i 2+1. Dette er en no-name billig sak fra netthandelen ja? Den vil jo gi deg lyd, men anbefaler absolutt å oppgradere etter hvert. Er mange gode tilbud hvis du handler brukt (jeg handler stort sett bare brukt). Men først og fremst tror jeg du skal finne deg en skikkelig sub, gjerne et par lettdrevne 12'ere i bassreflekskasse.
              Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

              Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

              Comment


              • #8
                Originally posted by Gandulf View Post
                Hmm, jeg vil tro at det da er mulig å kjøre den i 2+1. Dette er en no-name billig sak fra netthandelen ja? Den vil jo gi deg lyd, men anbefaler absolutt å oppgradere etter hvert. Er mange gode tilbud hvis du handler brukt (jeg handler stort sett bare brukt). Men først og fremst tror jeg du skal finne deg en skikkelig sub, gjerne et par lettdrevne 12'ere i bassreflekskasse.
                jaa er nok det
                jaa har tenkt til å handle brukt. da jør jeg nok det

                Edit: hva med en kicker kasse eller noe slikt?
                Last edited by FR33DY; 30-11-2010, 18:57.

                - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

                Comment


                • #9
                  Skal du ha en 4 kanals forsterker til hele anlegge får du neppe noe som er kraftigere enn denne GZ til prisen.
                  Ole Petter Holelien
                  Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                  Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                  Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                  Comment


                  • #10
                    Kan vel si at jeg har bestemt meg for at prisen må være fra 4- til 6000

                    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

                    Comment

                    Working...
                    X