Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker 2500W RMS +

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Johan View Post
    Her var det mye diskusjon med en god del intr info ja, det liker vi
    Hirr hirr, nåvel! Pene ingeniørord pakket inn i gavepapir gjør de ikke.. bedre, bare penere før man pakker de ut.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #62
      leser du kassebyggings tråden så ser du hvordan jeg tegnet opp en SQL kasse til han. Ser ikke helt hvor hele SQ biten kom fra, tror det er mange misforståelser her. 37hz tuning gir deg ikke en SPL kasse.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #63
        Originally posted by Dammed View Post
        leser du kassebyggings tråden så ser du hvordan jeg tegnet opp en SQL kasse til han. Ser ikke helt hvor hele SQ biten kom fra, tror det er mange misforståelser her. 37hz tuning gir deg ikke en SPL kasse.
        Hva ville du foreslått som SQ kasse da?

        Mvh
        Dag johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #64
          en lavere tunet kasse hvis han skulle ha en porta kasse, rundt 28-32hz. Evt en lukket. Hva ville du anbefalt?
          Mvh. Damir

          Comment


          • #65
            er vell jeg som ikke fulgte helt med her, husker bare jeg skrev opp ha som sto på papirene på elementet, men er vel SQL kasse, unskyld!

            Comment


            • #66
              Tuningen er vel mer avhengig av elementet..

              Comment


              • #67
                Var mye moro lesing her må jeg si. Mest av alt har det jo kommet en del svar basert kun på pris og effekt (så som meg selv).
                Men basert på de opplysningene som har kommet frem nå, så er det ikke dumt med en Klasse a/b. Men uansett om du velger Mosconien eller f.eks vår Duo som da er betydelig større, så skal du legge penger ned på et bra batterisystem da ingen klasse a/b er like effektive som klasse D (hvor du uansett også bør invistere i et oppgradert batterisystem).

                At folk stirrer seg blinde på watt er jo ikke noe nytt og på internettet kan man finne alverdens gøyal og kanskje til og med mindre korrekt info om gud vet hva. Derfor er det jo viktig å ha med seg en klype salt

                Likevel er det utrolig at folk baserer deres erfaringer på noe de ikke har rørt, hørt eller sett.
                Sundown er et bra merke, ingen tvivl om det. Men det finnes masse Sundown fanatikere som til og med kan få det mest negative til å låte bra, pga det er Sundown som står bak.

                @ Damir, tror ikke du har kjøpt noen av våre produkter (eller dynaBels Mosconi), men pga du leser noe på et forum, så er konklusjonen at Sundown må være bedre.

                Er ganske sikker på at et eller annet sted hos dem vil du finne et produkt som er ganske identisk med et produkt som selges i Norge, med norsk support og service, men da under et annet navn.
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

                Comment


                • #68
                  Originally posted by B2 Audio View Post
                  Var mye moro lesing her må jeg si. Mest av alt har det jo kommet en del svar basert kun på pris og effekt (så som meg selv).
                  Men basert på de opplysningene som har kommet frem nå, så er det ikke dumt med en Klasse a/b. Men uansett om du velger Mosconien eller f.eks vår Duo som da er betydelig større, så skal du legge penger ned på et bra batterisystem da ingen klasse a/b er like effektive som klasse D (hvor du uansett også bør invistere i et oppgradert batterisystem).

                  At folk stirrer seg blinde på watt er jo ikke noe nytt og på internettet kan man finne alverdens gøyal og kanskje til og med mindre korrekt info om gud vet hva. Derfor er det jo viktig å ha med seg en klype salt

                  Likevel er det utrolig at folk baserer deres erfaringer på noe de ikke har rørt, hørt eller sett.
                  Sundown er et bra merke, ingen tvivl om det. Men det finnes masse Sundown fanatikere som til og med kan få det mest negative til å låte bra, pga det er Sundown som står bak.

                  @ Damir, tror ikke du har kjøpt noen av våre produkter (eller dynaBels Mosconi), men pga du leser noe på et forum, så er konklusjonen at Sundown må være bedre.

                  Er ganske sikker på at et eller annet sted hos dem vil du finne et produkt som er ganske identisk med et produkt som selges i Norge, med norsk support og service, men da under et annet navn.
                  Hvor mye kommer den Duo forsterkeren på? ja alt av batterier blir bytta og det blir satt på en ekstra 110amp dynamo bare for stereon, og bytta alle kabler, 3-big-steps vist det hjelper? Har du noen pris lister på B2 forsterkerene dere selger, hadde vert morro og sett

                  Comment


                  • #69
                    Hei Erling, Duo ligger veil på 8.999 nok
                    Dessverre er ikke den norske b2audio.no siden oppdatert med de nye produktene, men du kan kontakte meg, så sender jeg deg en prisliste.
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #70
                      God forsterker

                      Har en Orion 2500d til salgs. Den leverer 2500 watt i 1 ohm, har lest at den gir 3300+ på måling. 4000 skal jeg ha for den. Bruker en på 2 stk dyna bel dy9812

                      Comment

                      Working...
                      X