Announcement

Collapse
No announcement yet.

Originalforsterker BMW E46

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originalforsterker BMW E46

    Dama har en 2000 BMW 320i, med slik original Harman/Kardon stereo, 3 veis foran, mellomtone i høytalere bak og noen slags 6x9 i hattehylla som skal lage bass.

    Har hatt ut de ovale høytalerne i hattehylla og kjører en Hertz ep2x på en Hertz 15 sub baki der.
    Men det "frontsettet" har ikke sjangs og holde følge, man hører at forsterker som drar det vrenger lyden skikkelig bare man prøver og dra på litt. Hadde nok fungert bra med en større forsterker.
    Tenkte da på og beholde originalspillern, for den har navigasjon og slik cdveksler baki.

    Jeg har ikke demontert og forsøkt og finne forsterkern som kjører frontsettet enda, så tenkte derfor og høre her først om noen har erfaring med å skifte ut denne forsterkern, om den ikke sitter i selve spillern da? Jeg vet ikke..
    Tips mottas
    Old school fool

  • #2
    du kan bruke blaupunkt pnp forsterker og audio system hoytalere for e46 saa .ontering gaar som en droem og spiller veldig bra.

    Comment


    • #3
      Trodde disse hadde en "sub" under et sete med egen forsterker originalt? Mens resten blir drevet av forsterker i spiller..
      Kan selvsagt være jeg blander litt.

      Skal bygge i en slik en av dagene for en bekjent, men der var det ikke 3-veis, 6.5" pluss diskant fant vi ut av framme ihvertfall (men da er det sikkert en uten H/K oppsett, det er snakk om en coupe)..

      Comment


      • #4
        Originally posted by eirik845 View Post
        du kan bruke blaupunkt pnp forsterker og audio system hoytalere for e46 saa .ontering gaar som en droem og spiller veldig bra.
        Tenkte egentlig bare og ha mer forsterkerkraft på, høytalerne greier mye mer det er jeg sikker på.
        Blaupunkt pnp ja... ser du får kjøpt adapter til dem, slik at jeg kan koble den rett på den rare kontakta som sannsynligvis er på den originale forsterkern i den bilen her? håper jeg har forstått det rett da

        Originally posted by Johan View Post
        Trodde disse hadde en "sub" under et sete med egen forsterker originalt? Mens resten blir drevet av forsterker i spiller..
        Kan selvsagt være jeg blander litt.

        Skal bygge i en slik en av dagene for en bekjent, men der var det ikke 3-veis, 6.5" pluss diskant fant vi ut av framme ihvertfall (men da er det sikkert en uten H/K oppsett, det er snakk om en coupe)..
        Mulig du blander ja, denne har ihvertfall ingen sub under setet, men to basser i hattehylla, er heller ingen coupe da.
        Så du skal bygge i en slik ja, men du skal sikkert ikke beholde originalspiller?
        Last edited by GENEXXA; 21-11-2010, 14:40.
        Old school fool

        Comment


        • #5
          I den bilen så var det allerede skiftet til en Pioneer..

          Comment

          Working...
          X