Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterkeranbefaling!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forsterkeranbefaling!!

    hei!har kjøpt meg focal 165v30 frontsett.har ogå en 88rs.bør jeg bruke delefilteret som følger med settet og en tokanals forsterker,eller bør jeg gå for en firekanaler og aktiv deling?evt forslag til forsterker mottas med takk
    PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

  • #2
    4 kanaler og aktiv deling vil bli bedre HVIS det blir riktig innstilt. Tips til forsterker http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/76910 2998 inkl frakt.
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      høres absolutt interessant ut.blir ikke handlet noe før etter jul,så jeg kobler det det opp til spilleren til å begynne med.er det bedre å bruke spilleren til å dele med,eller bør jeg bruke delefilteret som følger med?
      PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

      Comment


      • #4
        Du får vesentlig mer effekt om du kjører aktivt rett fra spilleren, enn om du bruker to kanaler og passiv deling. Jeg har ikke tenkt på at det går an engang. Fin nødløsning.

        Comment


        • #5
          bump!!!!!!
          PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

          Comment


          • #6
            dropp delefiltrene og del med filteret i spilleren Gjør det samme selv en gang imens jeg venta på forsterker.. Funka fint det
            Mvh.
            Bjørnar Kristiansen
            BK Caraudio
            48059681

            Comment


            • #7
              takk for det!mener selv at jeg får bedre kontroll på frontsettet hvis jeg gjør det slik.korriger meg hvis jeg tar feil?hihi!!snakket med en her om dagen som påsto at det ikke går an å dele aktivt med spilleren uten å bruke forsterkere,men hvis jeg har forstått pioneer sin manual,så er det fullt mulig?
              PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

              Comment


              • #8
                nå som jeg har blitt litt klokere, lurer jeg på om noen har et forslag til en "billig" 4kanaler til fronten?
                PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

                Comment


                • #9
                  Har en Alpine MRV-F545 liggende som går billig
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Og jeg har en Kicker 350.4 som går for 1000,-

                    Comment


                    • #11
                      Hvilken versjon av kicker forsterkeren? Ser det er litt forskjell på specs avhengig av modeller? (08 og 10 versjon f.eks).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Tony View Post
                        Har en Alpine MRV-F545 liggende som går billig
                        Billig betyr?

                        Comment

                        Working...
                        X