Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bakhøyttalere eller åpning i hattehylla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bakhøyttalere eller åpning i hattehylla

    Har et prosjekt på gang, og jeg lurer på følgende.
    I min 06 accord er det plass til 2 6x9" i hattehylla.
    Jeg skal ha et par Infinity kappa perfect 6,5 i dørene foran.

    I bagasjerommet skal jeg ha 2 stk. Alpine type-R 12" i lukket kasse.
    Jeg har liggende et par Infinity kappa 693.7I 6X9" som jeg har lyst og putte inn i hattehylla.

    MEN, spørsmålet er om det vil være en fordel og la hullene være åpen slik at bassen fra subbene slipper igjennom, eller om det i det hele tatt har noen stor forskjell.
    Veit at det er fyfy og snakke om høyttalere bak i bilen MEN jeg liker å
    ha rear fill, og tro meg, å være passasjer i en bil med kun høyttaler foran er kjipt.

  • #2
    om du kikker direkte i "know how's" , så ser du på alle flyttet trådene, også tenker du deg om neste gang før du poster. =)

    Men skal du ha høytalere i hattehylla, bygg dem i kasser.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by neptyr View Post
      om du kikker direkte i "know how's" , så ser du på alle flyttet trådene, også tenker du deg om neste gang før du poster. =)

      Men skal du ha høytalere i hattehylla, bygg dem i kasser.
      Hva står i "flyttet trådene" som hjelper meg med dette spørsmålet??

      Spørsmålet er om det vil være bra og ha to 12" type r i bagasjerommet eller om jeg skal "ventilere" inn i kupeen. Tanken var å egentlig la de originale 6x9" åpningene være åpen slik at bassen kommer ordentlig frem i bilen.
      Men siden jeg har en bra forsterker og 2 6x9 tommer så hvorfor ikke bruke dem.

      Comment


      • #4
        ehm. han mener vel at du har posta feil hehe.. prøv deg fram så finner du ut hva du synes er best. min anbefaling...

        Comment

        Working...
        X