Announcement

Collapse
No announcement yet.

strøm og atter strøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • strøm og atter strøm

    nå må det gjøres noe med strømmen i bilen,anlegget blir jo heller ikke mindre og mindre heller.

    har dette av forsterkere nå:

    tru hammer
    tru t-4.75
    pg zpa 0.5,skal kanskje brukes på midbass,men kommer nok til bytte den til en 2 kanals tru forsterker ettervert.

    når jeg spiller med kun pg,og tru t-4.75 forsterkeren,og spiller rimelig høyt,så blir omtrent allt lys borte,gløder kun i intrumentlyset,samme med lyset i spilleren,og kjørelysene blir omtrent borte.

    har nå optima red top,og ligger stinger 50mm2 kabel fra batteri,til splittboks i bagasjen,der den blir delt opp i 35mm2(evus)(ca 30cm til forsterker)

    skal nå i første omgang skifte kabler i motorrom,men hvilken størrelse?holder det med 35mm2?eller skal jeg gå for 50mm2?
    noen som kan sette opp det jeg trenger?bilen er forøvrig en 1991 audi 80q(b3)

    skal også skifte ut batteriet snart,selv om optima batteriet ikke er mere en 6 månedre gammelt.

    hvilke(t) batteri må jeg gå for,det som skal være foran,må passe,så ikke større en optima batteriet.

    og et siste spørsmål,vet ikke om jeg skal selge den enda.
    men hvor mye er en strøken pg 0.5 verdt?

    det var vel alt for nå
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

  • #2
    de hammer forsterkerene dra utrolig mye strøm testa i bilen min med ett yellowtop og 50mm kabler heleveien og var nede på 10v med vanlig musikk spilling
    Cerwin Vega! Pioneer

    Comment


    • #3
      har ikke prøvd hammer forsterkeren enda,den blir sendt idag.
      men zpa forsterkeren vil jaggu ha sitt den også
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment

      Working...
      X