Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til VW Lupo - Hjelp til handleliste?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg til VW Lupo - Hjelp til handleliste?

    Jeg har nettopp kjøpt en 99-mod VW Lupo som jeg skal hente i løpet av neste uke, og har lyst til å montere litt heftigere anlegg enn originalt i denne. Jeg har absolutt ingen erfaring med bilstereo og veldig lite greie på det, så jeg lurer på om noen her kanskje har noen tips til hva som trengs?

    Planen er å installere frontsett pluss forsterker. Jeg har en spiller liggende, en Panasonic CQ-RX400N, tenker å bruke denne. "Billigspiller", men budsjettet er litt begrenset, så jeg får evt tenke på å oppgradere litt senere.
    Så vidt jeg vet er det vel 6.5" i dørene med diskant i dash?
    Jeg er ikke ute etter noe som kan starte jordskjelv, pen lyd er absolutt prioritert, men om man kan dra på litt, er selvfølgelig ikke det noen ulempe
    Jeg kunne vel egentlig tenke meg helt konkrete anbefalinger på alt jeg trenger, da jeg som sagt har veldig liten greie på dette. For å drive mellomtone og diskanter er det vel 2-kanals forsterker jeg er ute etter? Som sagt, jeg er ordentlig noob
    evt også hva som må til av kabler, dempematter osv?
    Er ikke bortskjemt med godlyd i bil fra før, da jeg er vant til originalanlegg i 1995 Passat med defekt venstrehøyttaler
    Jeg hadde i utganspunktet ikke tenkt å bruke så veldig mye mer enn 5-7000 kroner, under fem hadde vært det beste; men man får vel det man betaler for her, som med alt annet..

    Setter veldig pris på all info

  • #2
    I bilen din trenger du et par adaptere til høyttalerne i dørene foran. Disse har jeg på lager, og koster 199,-

    Og av frontsett anbefaler jeg deg Focal 165VRS, til kr 3190,-

    Basskasse til bagasjerommet, Hertz DBX250R, på tilbud til kr 795,-

    Forsterker til å drive frontsett og basskasse, Fusion RE-AM90040, til 2995,-

    Kabelsett til forsterker, InstallBay AK04, til 399,-

    Dempematter til to dører, 2stk Silent Coat PK, à 249,-

    Pakkepris kr 7000,-
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment

    Working...
    X