Announcement

Collapse
No announcement yet.

Power Acoustik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mente posten skal sjekke litt me den der hifonicsen. den virker meget grei! Har en infinity reference sub nå, som har egenlaget kasse. syns egentli den fungerer meget bra til mitt bruk. La mange timer i kassen for å få den slik jeg ville ha den. Men planen er å bytte den ut me en ferdig dobbelkasse, tenkte på enten den doble cadence kassen eller den doble ground zero kassa som judysbilstereo har i en ferdigpakke.

    Comment


    • #17
      Blir kun levert på døra om du lar UPS frakte det for deg.

      har nettopp bestilt flere ting fra Sonic, og totalt med behandlingstid fra dem, tar det nøyaktig en uke før du får det på døra med UPS. med USPS/Posten tok det 14 dager, og det må hentes på postkontoret. henta nettopp pakker defra igår.

      Men UPS er dyrere, selfølgelig. vær obs på det. blir noen hundrelapper extra der.

      jeg valgte den dyreste/raskeste UPS tjenesten første gangen jeg bestilte, du får også en litt rimeligere fra UPS, men vet ikke hvor lang tid den tar.
      Last edited by Simkin; 04-11-2010, 23:32.
      Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

      Comment


      • #18
        gir de stesom forsterkerne det som står på soundsolutions sia?
        Lars Ole Spitalen
        bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
        anlegg: DD, mtx, kenwood
        skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

        Comment


        • #19
          Kan se ut som jeg blir å bestille en forsterker derfra, vet bare ikke hvilken enda..

          Comment


          • #20
            flyfrakt er da via www.jetcarrier.com Det er derfor den er så billig som den er.

            DHL leverer også på døra.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #21
              er frakta billig fra den siden? hvor mange dollar er det for å sende en forsterker?

              Comment


              • #22
                Jeg anbefaler heller denne: http://www.sonicelectronix.com/item_...+HFi1500D.html

                Bare en 15-20 dollar mer, men den yter 50% mer.

                Hvis du ser på den forsterkeren, helt i bunn på siden i det gule feltet ser du vekta i lbs. Og så ser du på størrelsen. Legg på ca 5" på lengden, bredden og høyden.

                Så bruker du denne siden: http://www.jetcarrier.com/info/getShippingQuote.asp Og du velger amerikanske mål: lbs og inches.

                Da finner du at frakta blir: 420kr = 57$ (dette er da medregnet moms)

                sum blir da:

                188$ * 5,9 = 1109,2kr *1,25 (moms) = 1386,5 + 420kr = 1806,5

                200kr mer enn den forrige Hifonicsen, men 200kr er lite for 500W rms ekstra ved 1 ohm.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #23
                  Hvordan er den hifonicsen da? er det kvalitet?

                  Comment


                  • #24
                    Gamle Hifonics var veldig bra, dagens er helt ok. Du finner bedre forsterkere, men i forhold til pris så er Hifonics noe av det bedre du kan kjøpe.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #25
                      Noen som noengang har prøvd Phoenix Gold? Er snakk om zx 600 og tantrum 1200.1

                      Comment


                      • #26
                        hvis du får tak i en Ny(gammel) ZX600 til en bra pris, så kjør på. Den kan jeg i alle fall anbefale. Er bedre enn den tantrum modellen.
                        Mvh
                        J. Holm
                        www.b2audio.com
                        http://facebook.com/b2audio

                        Comment


                        • #27
                          Får en zx600 + en tantrum + en kondensator + en 7" skjermz for 2500 hos en kompis. specs på zx'n?

                          Comment


                          • #28
                            http://lmgtfy.com/?q=phoenix+gold+zx+600+specs&l=1
                            Mvh. Damir

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Tor Ølberg View Post
                              Ligner rimelig mye på Rockford den forsterkeren. Kan det være at rockford lager skikkelig dritt nå eller er jeg helt på bærtur?
                              Neppe en tilfeldighet.

                              Den første Power Acoustic forsterken jeg så tilbake på slutten av 90 tallet, så NØYAktig ut som på bildet under, men naturligvis med annen tekst på endestykkene.



                              Om de kun kopierte det ytre, eller om de også kopierte innmaten og på magisk vis fikk 3 ganger så høy (oppgitt) uteffekt aner jeg ikke, men PA var ikke noe alternativ da, og er det heller ikke nå

                              Comment

                              Working...
                              X