Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynaBel - potensielt budsjettalternativ til carputer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dynaBel - potensielt budsjettalternativ til carputer?

    Spesifikasjoner:

    * 7.0 tommers TFT touch-skjerm,
    * 1900x1200 pixel oppløsning med16.000 farger, høyoppløselig 1080P HD video
    * TV-ut i HD og normal videoformat (Via HDMI eller komponent)
    * Kan benytte Micro SDHC kort opptil 32GB
    * Strømsparingsmodus, justerbar lysstyrke
    * Støtter Win200/WinXP/Vista/Win7(32 og 64bit)
    * Støtter multi-tasking, f.eks se bilder mens man hører på musikk
    * Innebygd stereo høyttaler, med god lydkvalitet.
    * Inntil 8 timers spilletid og 8 gb internminne.
    * Pekepenn• Fjernkontroll
    * Utgang for hodetelefon / lyd ut
    * USB port med USB overgangskabel (for avspilling fra minnepenn)
    * Musikk avspilling(MP3, WMA, FLAC, and APE etc.)
    * Video avspilling(MPEG (AVI), RM,RMVB, FLV, etc.)
    * Bilde avspilling (JPEG, BMP, GIF bildenavigering, støtter ogsåbilderotering.)
    * Innebygd FM mottaker
    * Mikrofon for opptak
    * Støtter TTS E-bok automatisk lesing og bokmerkefunksjon

    Alt dette for kr. 2190,-?

    http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=5918


    Jeg har så jeg klarer meg, men kan være et godt tips til andre!

  • #2
    Så jo litt spennende ut.
    Men skulle jeg ha brukt den som carputer er jeg avhengig av optisk ut, eller nok USB-porter til at jeg kan bruke et USB-lydkort, minnepen, gps, trådløst bredbånd osv.

    Hva slags OS kjører denne på?
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Jeg har bestilt en sånn for å ha i bilen. Spent på å se hvordan den er. Antagelig er det ikke noe å si på bildekvaliteten. Er mer spent på hvor kjapp den er å manøvrere i, osv.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
        Jeg har bestilt en sånn for å ha i bilen. Spent på å se hvordan den er. Antagelig er det ikke noe å si på bildekvaliteten. Er mer spent på hvor kjapp den er å manøvrere i, osv.
        Kjekt!
        Kom gjerne med tilbakemeldinger og bilder (vi er glad i bilder vettu) når du får den..
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Jeg tenkte å klasse den oppå dashbordet i transporteren min, og koble den via AUX på Kenwood spilleren. Mest for moro. Kjekt med en oversiktlig musikkspiller med stor skjerm når man har veldig mange musikk/video filer på f.eks minnepenn. Også er det digg med touch skjerm.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Et annet tips er å kjøpe den fra deal.no, der koster den 1550,- pr idag iallfall
            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

            Comment


            • #7
              Jeg så for meg at den var mest hensiktsmessig å bruke slik Pål har tenkt! Koble lyden fra den inn på AUX på en ålreit spiller med EQ og DSP, så er det en flott "multimedia-utvidelse" til en veldig OK pris.

              Eneste jeg stusset litt på, er at det står at den støtter Windows i forskjellige versjoner. Da mtp å koble til og overføre ting og tang, eller at man faktisk kan installere Windows på denne greia?

              Hvis det siste er tilfelle, kan man jo f.eks. installere XBMC eller liknende, og antagelig slippe en drit-treg enhet.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Haakon O View Post
                Et annet tips er å kjøpe den fra deal.no, der koster den 1550,- pr idag iallfall
                Jøss, nesten så man må kjøpe for moro skyld!

                Comment


                • #9
                  Jeg kan selge disse for 1750. Frakt tilkommer, om man ikke henter i butikken.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Hvis man er interessert i billige mediaspillere:
                    http://www.komplett.no/k/search.aspx...tBy=p&q=media&

                    Uten skjerm da seff, billigste er uten lagringsplass - må bruke USB-penn.
                    Strøm løser man med 12V-5V adapter.
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=606604
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Har skjønt at flere har den nå... Datakjeden har den til ca 1450,-.

                        Comment


                        • #13
                          Irriterer ræva av meg at jeg ikke finner specs på den, for noe sier meg at dem ikke er nærheten av brukbare...
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #14
                            Win som OS, 3-4 usb porter, gjerne minnekortleser, optisk ut og komponent video ut.. *lete*
                            Kanskje like greit å få tak i en brukt laptop.. så har man litt batteri også..
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #15
                              Gikk selv for en Huawei S7 nylig, var bra pris på chess..
                              Android gir mange muligheter

                              Comment

                              Working...
                              X