Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker til 2 Hertz hx250d og hsk 163

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker til 2 Hertz hx250d og hsk 163



    Kom gjerne med fler forslag åpen for det meste,men helst noe med kvalitet som kan produsere god signal til høyttalerene

    Lyster egentlig på 5 kanaleren til hertz, eller 3 kanalerAudison(møe power til subbene)


    Bildet av bagasjerommet er satt opp da jeg ønsker tips for hvordan montere dette med minst mulig plass opptagelse, og beskyttet fra skarpe barnevogn kanter som kommer om ca 7 mnd (situasjoner endrer segjammen raskt ja )
    Last edited by golfnos; 30-10-2007, 21:22.

  • #2
    Hvilken prisklasse tenker du på da ?
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Du får lage en komplett liste over hva mer du har av verktøy, så kanskje vi kan gjøre en deal på en god forsterker fra Hertz, Audison eller Fusion
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Har 2 Genesis Profile Four til slags, tror de klarer og styre dette settet med jernhånd.
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • #5
          Originally posted by golfnos View Post

          Kom gjerne med fler forslag åpen for det meste,men helst noe med kvalitet som kan produsere god signal til høyttalerene
          Denne!?: http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=995

          Jeg har 5-kanaleren i samme serie og det er noe av det gromeste jeg har vært borti!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #6
            vet ikke om du kanskje synes det blir litt teit med 2 forskjellige forsterkere, men jeg har ihvertfall en 4-kanals rainbow til salgs. den går billig.. står beskrevet i salgsannonsen. litt lys klangkarakter, detaljert lyd og stålkontroll
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              Du får lage en komplett liste over hva mer du har av verktøy, så kanskje vi kan gjøre en deal på en god forsterker fra Hertz, Audison eller Fusion
              Ha Ha... Du kan få det jeg ikke ville ha
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                hehe rolig gutta

                skal høre med kona hvor mye plass og kroner jeg får bruke så kommer jeg heller tilbake til pål og engen

                Comment


                • #9
                  Genesis på Hertz har jeg iallefall bare gode erfaringer med..knall kombo!
                  VW/Audi ende-tusi-ast!

                  Comment


                  • #10
                    okei. hvor selges f.eks genesis?? frister litt å prøve hertzforsterker,og muligens hive inn en Alpine(eller annet merke)spiller godt med tid i vinter(mindre overtid på den tiden av året)

                    Comment


                    • #11
                      www.engenaudio.com f.eks eller www.soundtek.no som er impotøren, Bjørn Erik Forberg..
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

                      Comment

                      Working...
                      X