Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye Subber. LIB 1212/1515?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye Subber. LIB 1212/1515?

    Da vurderer jeg innkjøp av nye subber. Jeg har tittet litt på de forskjellige der ute blandt annet:
    Ground Zero
    Dynabel
    Digital Design
    Fusion
    Focal
    Magnat
    Mamut
    Hertz
    +++
    Ingen av disse fikk jeg inntrykk av at er like gode i speccen i forhold til pris som LIB sine subber.
    De har fått gode omtaler, meget lav pris og har god specc.
    Derimot så lurer jeg på om noen her inne har erfaring med disse og om noen vil dele denne erfaringen.

    Jeg studerer for tiden så jeg har ikke allverdens med penger, men det er bedre og kjøpe noe av kvalitet enn kvantitet, så jeg spør før jeg kjøper noe som går i stykker etter noen måneder. (JBL Feks<3: )

    Specc:
    Enten 2x1212 eller 1x1515.

    Drives av Magnat <Ett eller annet> Fire-Kanaler, max 1200W ( skal skiftes ut ASAP ved kjøp av nye subber)
    Styrt av Pioneer Headunit DEH-P88RS IIi

    http://lydibilen.no/subwoofer-12/lib-1212
    http://lydibilen.no/subwoofer-15/lib-1515


    Mvh
    Atle-A.
    Last edited by Moskoskos; 14-10-2010, 23:02.

  • #2
    Hva med å prøve de nye LIB basserne som lydibilen har tilbud på nå? til 699kr?
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

    Comment


    • #3
      Jeg synes de har litt lite maks effekt

      Comment


      • #4
        Originally posted by Moskoskos View Post
        Ingen av disse fikk jeg inntrykk av at er like gode i speccen i forhold til pris som LIB sine subber.
        Den må du nesten utdype!

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Moskoskos View Post
          Jeg synes de har litt lite maks effekt
          Se deg ikke blindt på det.