Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Xelent Trippel Alu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Dammed View Post
    Hvor mange her har faktisk hørt Xelent?

    Et eksempel er Pioneer sine Champion subber (400Wrms), mange her syns de lager elendig lyd, personlig så syns jeg den var helt ok. Og den tålte mye juling. Ikke verdens beste lyd, men til 1000kr skal man lete langt for å finne noe bedre.
    dynabel sine Dynabel DY9240 er laaangt bedre enn de xelent eks, og Dammed det handler om at xelent ikke lager noe bra, og ja har faktisk hørt de Xelent og kan si at til den prisen dem selger eller hvor rabattert pris du får så er det bortkasta penger, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for han og hoste opp 5-600kr mer og kjøpe et bedre produkt som både holder og høres bedre ut. Og jeg snakker om erfaring og ikke andres erfaring.

    pioneer Champion har jeg ikke hørt, så det skal jeg ikke svare på heller.

    EDIT, kan også nevne motoren på disse elementene er utrolig svake og ryker jævelig fort.
    Samma gjelder Cutting Edge som kommer fra samma leverandøren.
    Last edited by daywalk3r; 13-10-2010, 13:55.
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

    Comment


    • #17
      Originally posted by daywalk3r View Post
      dynabel sine Dynabel DY9240 er laaangt bedre enn de xelent eks, og Dammed det handler om at xelent ikke lager noe bra, og ja har faktisk hørt de Xelent og kan si at til den prisen dem selger eller hvor rabattert pris du får så er det bortkasta penger, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for han og hoste opp 5-600kr mer og kjøpe et bedre produkt som både holder og høres bedre ut. Og jeg snakker om erfaring og ikke andres erfaring.

      pioneer Champion har jeg ikke hørt, så det skal jeg ikke svare på heller.

      EDIT, kan også nevne motoren på disse elementene er utrolig svake og ryker jævelig fort.
      Samma gjelder Cutting Edge som kommer fra samma leverandøren.
      Har nå vel aldri sagt at det er så vanskelig heller.. Har kun spurt etter erfaringer med Xelent Trippel Alu

      Comment

      Working...
      X