Announcement

Collapse
No announcement yet.

SUB: Har rf p3, skal ha pioneer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SUB: Har rf p3, skal ha pioneer.

    Hei, holder på å bygge stereo i bilen min som så mange andre, men har låst meg til pioneer etter å ha prøvd litt av hvert, grei kvalitet i forhold til min pengbok.

    Har funnet ut at jeg kjører emotion serien høytalere, og prs forsterkerne og p88rs spiller.
    men det jeg ser er at om jeg skal kjøpe prs suben så går det langt utover mitt budsjett på sub.

    Har for tiden en rockford fosgate p3 500w rms.
    Skal erstatte denne med en pioneer sub, og lurer derfor på hvilken dere vil anbefale for å erstatte denne..

    Er ute etter trykk, men skal også spille fint, planen ligger på lukket kasse.

    Bilen som dette skal stå i er en audi 80 sedan 92mod.

    Håper på noen svar med begrunnelse takker
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

  • #2
    så du MÅÅÅ på død og liv ha en pioneer sub?...
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Vel, må ikke på død og liv ha en pioneer sub, men planen ligger i å bygge hele anlegget på pioneer, men kan forsåvidt ha ei monoblokk og sub av annet merke..

      Om noen har et godt forslag til en god sq sub som slår litt uten at det koster en formue så bare å komme med det
      Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

      Comment


      • #4
        ta en titt på kjøp og salg.. jeg har et par rainbow subber der. dem slår så absolutt. Det tror jeg du skal se lenge etter i noen pioneer sub'er før du havner på prs stadiet.

        Byttet selv ut et par pioneer subber med disse fra rainbow. Forskjellen var natt og dag.
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          nå har jo Engenaudio liggende noen SS subber så vidtjeg vet sq og trykk

          Comment

          Working...
          X