Announcement

Collapse
No announcement yet.

valgt av 4" coax

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valgt av 4" coax

    hei har kjøpt meg en kangoo som det kun er plass til 4" coax eller kompsett i dashen. men tenkte å går for coax men vis et kompsett er mye bedre så får jeg vurdere det. veit 4" er lite men får ikke plass til noe og drive og tilpasse det har jeg ikke tiid til. prøvde med soundstream t. 5,25" men den ble alt for stor. og den butter i metalt over alt.

    skal driver av en hertz ep 4 som jeg har liggende. gidder ikke kjøp ny da jeg ikke gidder bruke så mye penger på annlegg på denne bilen for da må jeg lyddempe den noe så inni helvete det bråker som et helvete vis man skrur av cd spiller og vifte aparat.

    noen som kan anbefale noen elemneter? har ikke målt hvor dyp den kan vøre da men..



    MVH Eirik

  • #2
    Hvor mye plass har du nedover?

    Focal 100CVX er en veldig god coax, som jeg selger veldig mye av. Ganske stor monteringsdybde.
    http://www.installbay.no/mab/webshop...ed?p=i&id=4565

    Eller Focal 100VRS, hvis du vil gå for komponentsett. Veldig liten monteringsdybde.
    http://www.installbay.no/mab/webshop...ed?p=i&id=4561


    100VRS og EP 4 brokoblet vil nok fungere veldig bra.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      om du har mye plass nedover kan kansje en tang band fulltone være noe¨å tenke på, men de krever litt monteringsdybde
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

      Comment


      • #4
        den orginale coax er 5 cm. og da ser det ikke ut som det er mange mm klaring på den enesiden pga metalt. og vis jeg spacer den opp så er det ikke mange mm før den butter i dekslet pga formen på dette. og ikke plass til noe delefilter nedi der hvertfall. og ikke noe bra sted og montere diskant fordi det ikke er dørtrekk på a stolpen.. så det letteste er å finne en coax som ikke bygger mere enn ca 5 cm og helst ha lite delefilter eller innebygd.

        edit: hvordan er infinety kappa 42.9i ?

        de er under 5 cm dybde. men de er 2 ohm hvordan funker det med hertz ep 4 brokobla da?
        Last edited by eirik845; 25-09-2010, 22:30.

        Comment

        Working...
        X