Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tang Band + spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Joakim View Post
    Det vil låte, men ikke særlig bra i midbassområdet. Du vil få et "hull" i frekvensresponsen mellom 50hz og kanskje opp mot 150hz, som ikke subbene bør spille og 4" klarer ikke å spille dette området med særlig "mat" alene.
    Fin kombinasjon er 6 bass foran og 4" til resten oppover, sammen med sub i bagasjen!

    Jeg bruker mine 4" helt ned til 63hz med bratt deling og det funker fint, men det tåler ikke kjempehøyt lydtrykk. Jeg kan spille rimelig høyt, men først om jeg deler litt høyere (80-100hz) kan jeg virkelig dra på. Jeg har da også 6" foran og 4stk. 6" i subkassa baki.

    Prøv å få til en løsning med en god midbass foran og bruk gjerne W4-1337 - den låter nais!
    Takker for svar
    Tanken streifa meg den og at det kom til å bli kleint med midbassområdet, men måtte nesten spørre siden jeg ikke har vært bort fulltoner.
    Det jeg da tenker er å ha inn Tang Band W6, en i hver dør, vil det bli noen suksess trur du?
    Men det som er saken er at jeg ikke har så store justeringsmuligheter på spilleren i denna bilen, så det blir å kjøre det aktivt på en B2 Quattro forsterker, vil lyden bli bra selv om man ikke får finjustert noe på spilleren?
    FOCAL- the spirit of sound!

    Comment


    • #17
      Om det KAN bli suksess? JA det kan det! Kommer an på mange ting, men elementene er det ikke noe iveien med hverken lydmessig eller kvalitetsmessig ellers.

      Aktiv deling fra B2 forsterkeren din vil funke helt supert det!

      Disse høyttalerne låter bra "rett ut av esken" så det kan fint funke..
      Joakim Skovlund
      dynaBel Tønsberg
      Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
      www.dynabel.no -
      dynaBel Tønsberg på Facebook

      Comment


      • #18
        Originally posted by dynaBel.no View Post
        Om det KAN bli suksess? JA det kan det! Kommer an på mange ting, men elementene er det ikke noe iveien med hverken lydmessig eller kvalitetsmessig ellers.

        Aktiv deling fra B2 forsterkeren din vil funke helt supert det!

        Disse høyttalerne låter bra "rett ut av esken" så det kan fint funke..
        Ok, da blir det nok å satse på det
        FOCAL- the spirit of sound!

        Comment

        Working...
        X