Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe meg med å stille inn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kan hjelpe meg med å stille inn?

    Er det noen i Oslo-området som kan hjelpe meg med å stille inn mitt nymonterte stereo? Trenger ikke bruke flere timer på det men bare litt enkel og grei instilling..

  • #2
    Holder drammen?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Er Sandvika ett alternativ ?

      Hva er det du har i bilen som trengs å stilles på ?
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kim80 View Post
        Er det noen i Oslo-området som kan hjelpe meg med å stille inn mitt nymonterte stereo? Trenger ikke bruke flere timer på det men bare litt enkel og grei instilling..
        Selvsagt fikser vi det.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Takker for tilbakemeldinger!

          Oppsettet mitt er som følger:

          Alpine CDA 9830R spiller
          Fusion EN-CMST1 3-veis frontsett (6,5"/4"/1")
          Fusion EN-CM525 2-veis montert i taket bak (5,25"/1")
          SoundMagus C-160 4-kanals forsterker


          Bilen er er BMW E-34 stasjonsvogn med originalt soundsystem hvor jeg har laget nye kickpaneler for å få plass til 6,5" i frontsettet, montert inn mellomtonene i originalhullene (litt dårlig montert foreløpig) og diskanter ved speil. Bak står det 5,25" og diskant montert i originale innfestninger i taket.

          Poenget med dette var å få bedre lyd samt litt trykk(kommer kanskje til å sette inn sub senere) i forhold til det originale uten at jeg ble robbet for spenn. Mener selv jeg har fått til dette for en rimelig penge, har kostet meg ca. 5.500,- for alt dette.

          Meeeeeeeen.. hehe.. som sikkert mange andre er alt dette med instillinger og Hz og alle de rare instillingene et eneste stort virrvarr. Derfor hadde det vært fint med litt hjelp. Kjører gjerne til Drammen eller Sandvika en tur i helgen hvis noen kan hjelpe til. Og ikke mobber meg for installasjonene da selvsagt!

          Comment

          Working...
          X