Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford Punch frontsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockford Punch frontsett

    Hei
    Jeg har en Toyota corolla 96 mod hatchback, å lurte på om noen har noen anbefalinger til hvor jeg skal sette diskantene?
    Har et Rockford Fosgate 17cm Punch frontsett me 4 diskanter, 2 til hver høytaler.

    Skal jeg ha begge på samme plass? eller en diskant med høytaleren å en annen i a-stolpen eller speilhuset?

  • #2
    2 diskanter til hver side? :X
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      jepp, http://www.bilradiospesialisten.no/p...er.php?id=1436

      Comment


      • #4
        er 2 diskanter bare der da ?

        Comment


        • #5
          Et vanlig komponentsett har "bare" en diskant til hver side, da det ikke er vits med fler!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Det er 2 :P
            Sitat fra bilradiospes:
            "Denne Punch serie komponentsystemer representerer et steg fremover i forhold til installasjons flexibilitet og ytelse. Med den unike Twin Drive Configuration: dobble diskanter på en mellomtone, tilbyr dette systemet bekvemlighetene med en coaxial og ytelsen til et komponentsystem. Flere ulike installasjonsvalg, rått uteende og god lyd gjør disse høyttalerene til en vinner."

            Er nok 2 diskanter, men jeg lurer bare på hvordan jeg skal plassere de?
            Speilhus? a-stolpe? eller ha de med mellomtonen nede i døren?

            Comment


            • #7
              Unike Bullshit Twin Trash med ultrafet flashkoblinger på fluxkondensatoren koblet til den universelle matrix, er vel helst for å selge bedre.

              Koble ut den som står PÅ elementet, og bruk kun den eksterne diskanten, vil få bedre lydbilde av det
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Originally posted by neptyr View Post
                Unike Bullshit Twin Trash med ultrafet flashkoblinger på fluxkondensatoren koblet til den universelle matrix.
                hehe.. nå fikk jeg en god latter her
                96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

                Comment


                • #9
                  Lol @ neptyr

                  Men han har et poeng! Selv om noen sier at ting er veldig veldig bra, fordi det er deres egen patent, så trenger det ikke nødvendigvis å være det.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Ingen som kan komme med et serriøst svar?? har 2 løse diskanter til hver mellomtone, hvor skal jeg plassere de?

                    Comment


                    • #11
                      du kaster den ene, kobler til den andre og hører deg frem til hvor den skal
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Godt man fyrer seg opp for ingenting...

                        Og jeg svarte deg jo, det du linka til hos bilradioen, hadde en diskant montert på selve høytaleren, og en utenom, og da svarte jeg som følger:

                        Koble ut den som står PÅ elementet, og bruk kun den eksterne diskanten, vil få bedre lydbilde av det
                        sheez.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment

                        Working...
                        X