Announcement

Collapse
No announcement yet.

signal kabel mangler remote.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • signal kabel mangler remote.

    På mine connection signal kabler er det ikke remote kabel. Spiller det noen rolle hva slags kabel jeg legger opp som remote.? Kan jeg bruke en tynn høyttaler kabel??

    Jeg mener å ha lest en tråd om dette før, men etter iherdig søking fant jeg den ikke.

  • #2
    Originally posted by orios View Post
    På mine connection signal kabler er det ikke remote kabel. Spiller det noen rolle hva slags kabel jeg legger opp som remote.? Kan jeg bruke en tynn høyttaler kabel??

    Jeg mener å ha lest en tråd om dette før, men etter iherdig søking fant jeg den ikke.
    jada, bruk hva slags kabel du vil. er ikke mye strøm som skal gjennom
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      thank you. Da er det bare å komme seg ut å trekke noen kabler.

      Comment


      • #4
        Beste er å kjøpe kabler uten remote på, da strøm og signal ikke skal ligge sammen..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tommen View Post
          Beste er å kjøpe kabler uten remote på, da strøm og signal ikke skal ligge sammen..
          Nå er det vel ikke akkurat mengder strøm som går gjennom den remoten, så tror ikke det skal ha allverdens å si.. men skjønner tankegangen..
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

          Comment


          • #6
            Originally posted by sqwannabe View Post
            Nå er det vel ikke akkurat mengder strøm som går gjennom den remoten, så tror ikke det skal ha allverdens å si.. men skjønner tankegangen..
            Folk flest får ikke støy av dette, men ved et par anledninger har jeg sett (hørt) støy forsvinne når man bytter til remote på andre side av bilen istedet for den som er med signalkabelen.
            Alpine
            Audison
            Hertz
            Soundstream

            Comment

            Working...
            X