Announcement

Collapse
No announcement yet.

lyd software?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lyd software?

    det har vært snakk om software for pc for å prosesere lyd her på forumet.
    men klarer seff ikke finne det nå...

    noen som vet? kansje noe som er lagt for linux også?
    Aleksander Hammernes
    Trondheim (Hitra)
    JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

  • #2
    Morsomt med litt interesse rundt det

    - Console og Waves plugins
    - Audiolense
    - Frequency Allocator

    Det finnes sikkert flere også, men dette er vel de mest kjente og mest brukte. Ihvertfall som jeg kjenner til. Prisene tilsvarer vel en middels cd-spiller, men potensialet er enormt mye større. Hardwaremessig er vel Mac Mini vanskelig å slå, det finnes egne spesialtilpassede strømforsyninger til dem, og man kan helt fritt velge om man vil kjøre OS X, Linux eller XP/Vista. Dessuten er den ganske nøyaktig like stor som en normal 1 DIN spiller
    Last edited by epifant; 08-10-2007, 21:10.

    Comment


    • #3
      Lenge hatt interesse for det, det bare mangler forsterkere med digital inn, noe jeg syns burde komme snart :/

      Også er dette forumdel til Know hows... du vet, når du gjør noe/lager noe, som du tror andre hadde hatt nytte av å vite hvordan du gjorde det
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Originally posted by epifant View Post
        Morsomt med litt interesse rundt det

        - Console og Waves plugins
        - Audiolense
        - Frequency Allocator

        Det finnes sikkert flere også, men dette er vel de mest kjente og mest brukte. Ihvertfall som jeg kjenner til. Prisene tilsvarer vel en middels cd-spiller, men potensialet er enormt mye større. Hardwaremessig er vel Mac Mini vanskelig å slå, det finnes egne spesialtilpassede strømforsyninger til dem, og man kan helt fritt velge om man vil kjøre OS X, Linux eller XP/Vista. Dessuten er den ganske nøyaktig like stor som en normal 1 DIN spiller
        høres bra ut.
        for å masse litt mer:
        va er enklest eller mest "komplett" vis man tenker seg at man skal ha et produkt for å tweake lyden best mulig.....
        Aleksander Hammernes
        Trondheim (Hitra)
        JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

        Comment


        • #5
          Jeg har foreløpig ikke erfaring med noen av dem, men Audiolense er en norskutviklet og skal være meget bra.

          Comment

          Working...
          X