Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp - trekking av kasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp - trekking av kasse

    -Hei

    Jeg skal trekke en kasse med filt, noe jeg har gjort før. Men trenger råd. Dette skal foregå enkelt og helst rimelig for seg. Derfor er spørsmålet, stemmer det at kontaktlim fra biltema løsner etter en viss periode?
    Og en annen ting, jeg er intressert i å benytte meg av malerulle isteden for tradisjonell lakkspray, jeg har tro på at jeg skal få til et jevnt lag på alle flater, men er det noen der ute som har prøvd dette og kan bekrefte at det ikke går til H...... ? På forhånd, takk for evt. svar!
    mvh
    Øystein Daniel

  • #2
    Originally posted by tripplex View Post
    -Hei

    Jeg skal trekke en kasse med filt, noe jeg har gjort før. Men trenger råd. Dette skal foregå enkelt og helst rimelig for seg. Derfor er spørsmålet, stemmer det at kontaktlim fra biltema løsner etter en viss periode?
    Og en annen ting, jeg er intressert i å benytte meg av malerulle isteden for tradisjonell lakkspray, jeg har tro på at jeg skal få til et jevnt lag på alle flater, men er det noen der ute som har prøvd dette og kan bekrefte at det ikke går til H...... ? På forhånd, takk for evt. svar!
    Biltema kontaktlim løsner ikke etter en stund, det fester seg ALDRI så det er ikke en problemstilling.
    Malerrulle og kontaktlim funker dårlig, kjøp sprayflaske.
    Ellers er det et triks å male kassa før påføring av lim, da kan du halvere lim-mengden.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Jeg har brukt pensel for å dele ut lim med, men du får fort på for mye. En sprøyte på biltema koster jo ikke allverden så er verdt innvesteringa..

      Lim ifra Installlbay er det beste limet jeg har brukt...
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #4
        Takk for all veiledning!

        Runek, hvordan fungerte limet fra Installbay for deg?
        mvh
        Øystein Daniel

        Comment


        • #5
          Denne metoden bruker jeg når jeg trekker kasser: http://www.youtube.com/watch?v=SHKOtUPKwME
          Funker utmerket.

          Jeg har brukt Biltema limet på en kasse, og filten henger på enda.
          Men syns Stinger sitt lim er bedre. Brukte det sist.
          Har ikke prøvd Installbay limet, men blir det til neste trekking.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            jeg brukte spraylimet til 3M på kassa mi. sitter som F****
            Per Kristian Parken
            BMW e39 528IAT

            Comment

            Working...
            X