Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer ODR RS-D2 + RS-P50 - Hva slags muligheter og instillinger har denne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer ODR RS-D2 + RS-P50 - Hva slags muligheter og instillinger har denne?

    Mårn, har en kompis som har en RS-D2 + RS-P50 han vurderer og selge. Så lurer jeg på hva er muligheten med dette oppsettet her? Har prøvd å leite etter manualer og styr på google men finner ingenting som faktisk sier hva som er mulig.

    Til nå har jeg greid og grave opp at det er 4 veis aktiv deling + 31 bands eq hvis jeg har lest rett.
    Er det noen som har noe mer å legge til?
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

  • #2
    Originally posted by tmolberg View Post
    Mårn, har en kompis som har en RS-D2 + RS-P50 han vurderer og selge. Så lurer jeg på hva er muligheten med dette oppsettet her? Har prøvd å leite etter manualer og styr på google men finner ingenting som faktisk sier hva som er mulig.

    Til nå har jeg greid og grave opp at det er 4 veis aktiv deling + 31 bands eq hvis jeg har lest rett.
    Er det noen som har noe mer å legge til?
    med p50 boksen så har du bare 16 bånd eq,for å få 31 må du ha p1 boksen i tilegg.
    Helt greit utstyr som stort sett har de samme justerings mulighetene som på ny ODR.
    Mangler bla separat høyre og venstre justering på eq og delefilter + litt mindre "slope" muligheter.

    Du skal være rimelig kunskapsrik på justering før dette utstyret blir for "dårlig"

    Men husk att det er veldig gammelt da,og har vel snart høyere verdi for sammlere enn for "brukerene"
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #3
      Ah leit. Hmmm Er det verdt og bytte ut p88rsen med denne da. er vel ikke helt store oppgraderingen hvis du ikke har seperat eq + delefilter
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        hvis det er en kamerat, så kan du kanskje prøve den i bilen?

        Kan hende komponentene inni gir deg bedre lyd selv om den ikke har flere justeringsmuligheter.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Nja jo, skal forhøre meg med han, vil hvertfall koble opp doningen og se hva som faktisk er mulig med maskinen. Hvem vet, kanskje det blir olskool odr på meg
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Jeg har strøkent oppsett RS-D2 + RS-P50 + P1 liggende
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Åjasså? Tell me, hva går an med dette finurlige sakene? og hva slags pris er det snakk om at du ønsker for dette? Send på PM
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Har aldri koblet det opp, og har 0-peil på hvilke muligheter som ligger i det. Vet bare at det er uendelig mye mer enn i 88RS.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Gi meg en pris over pm så ser vi det an
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tmolberg View Post
                    Ah leit. Hmmm Er det verdt og bytte ut p88rsen med denne da. er vel ikke helt store oppgraderingen hvis du ikke har seperat eq + delefilter
                    i ett 3-veis system så blir ikke oppgraderingen allverdens nei,iallefall ikke bare med p50 boksen.
                    Men blir klart en stor fordel vist du skal ha 4-veis system.
                    Liker gammel ODR godt jeg,men som sagt,det er gammelt! Noen RS-D2,er er veldig følsom på støt,så de kan "hoppe" veldig lett.

                    Ellers er det ganske storrommet system da,boksene er stoooore og fjern kontroll holderen krever skikkelig plassering.
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment

                    Working...
                    X