Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Det er vel flere Moderatorer her på Forumet,og jeg var IKKE ute etter å henge ut verken J.T. Genexxa,og resten av gjengen....

    Og jeg bryr meg heller ikke om at mine OT blir fjernet. Det har jeg sikkert fortjent,eller at det har vært grunnlag for fjerning. Men jeg har sett OT fra de som har vært ei stund lengre enn meg her på forumet,og som i allefall har vært "mere OT" enn f.eks andre har fått fjernet(og megselv).

    Så hvem i huleste skal da gi en annen forumbruker råd uten at det skal settes himmel og jord i bevegelse for å komme med en begrunnelse på hvordan valg JEG vill tatt i samme situasjon? 3XDommer kansje?(er det rett ord for godkjent EMMA-dommer?)
    Da vil jo ingen tørre å komme med en anbefaling,anna enn de som enten er interessert i å selge deg demses produkt eller vil vise at jeg er Master eller har holdt på med bilstereo i x-antall år,og har en sånn og sånn utdannelse innen lyd osv...

    Da vil JEG tro at det satt en hel drøss med brukere pålogget,og alle hodte kjeft i frykt for å bli nedrakket eller hakket på.


    Så både til Tony,Eirk Andrè,Bilstereosenteret og dere som jeg har støtet ved mine utsagn:
    Beklager for min Oppførsel her på Bilstereoforumet

    Mvh Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #32
      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Jeg håper for guds skyld at folk så mellom linjene her. Hvis noen tar seg nær av dette er de vel hårsåre....
      Er bare en som kunne "gå på" den der.. og jaggu gjorde han det
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #33
        Bare en med tittelen "Moderatorslave" så ja. Do the math.
        Og så ingen smily eller tegn til at det var spøk heller. Så da kan du/dere kalle meg hårsår.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #34
          ugn dro jo den sååå langt at man kan se med det blåtteøye fra månen at det var kødd, selv uten smily.
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #35
            Originally posted by Bassoflove View Post
            Det er vel flere Moderatorer her på Forumet,og jeg var IKKE ute etter å henge ut verken J.T. Genexxa,og resten av gjengen....

            Og jeg bryr meg heller ikke om at mine OT blir fjernet. Det har jeg sikkert fortjent,eller at det har vært grunnlag for fjerning. Men jeg har sett OT fra de som har vært ei stund lengre enn meg her på forumet,og som i allefall har vært "mere OT" enn f.eks andre har fått fjernet(og megselv).

            Så hvem i huleste skal da gi en annen forumbruker råd uten at det skal settes himmel og jord i bevegelse for å komme med en begrunnelse på hvordan valg JEG vill tatt i samme situasjon? 3XDommer kansje?(er det rett ord for godkjent EMMA-dommer?)
            Da vil jo ingen tørre å komme med en anbefaling,anna enn de som enten er interessert i å selge deg demses produkt eller vil vise at jeg er Master eller har holdt på med bilstereo i x-antall år,og har en sånn og sånn utdannelse innen lyd osv...

            Da vil JEG tro at det satt en hel drøss med brukere pålogget,og alle hodte kjeft i frykt for å bli nedrakket eller hakket på.


            Så både til Tony,Eirk Andrè,Bilstereosenteret og dere som jeg har støtet ved mine utsagn:
            Beklager for min Oppførsel her på Bilstereoforumet

            Mvh Bol

            Skal vi ta resten på PM eller?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #36
              Tråd stenges!

              Lag en krangle tråd i Off-Topic, så når man flyr i tåttene på hverandre, ta det i den tråden!
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment

              Working...
              X