Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mangler på spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mangler på spillere

    Hei jeg vet dette har blitt spurt om før men har prøvd og søke og finner ikke svaret mitt.

    Hvis man kjøper en cd spiller fra amerika til bil hvilke mangler har den da? Har fått høre att radioen ikke virker.
    Fi BTL 15"
    Rockford Fosgate T4000-1bd
    Alpine

  • #2
    mangler rds

    Comment


    • #3
      Du vil få inn radio. Men med litt skurr. Du vil ikke få inn alle kanalene heller.

      På f.eks Alpine 9887R vs 9887. Så er det flere forskjeller.
      R-versjon har 4x60watt, US-versjon har 4x50watt.
      US-versjon har HD-Radio, noe R-versjon ikke har.

      Du får finne begge manualene, så finner du fort ut forskjellene
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Du vil få kun oddetals frekvenser. Europeisk radio har både oddetals og partalls radio stasjoner. Dermed så får du ikke inn alle radiostasjoner. Et tips er å kjøpe cd spiller fra andre europeiske land.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dammed View Post
          Du vil få kun oddetals frekvenser. Europeisk radio har både oddetals og partalls radio stasjoner. Dermed så får du ikke inn alle radiostasjoner. Et tips er å kjøpe cd spiller fra andre europeiske land.
          Ikke alle
          Kjøpte en Alpine selv, den har to stillinger for radio, Area 1 og Area 2. Area 1 er for amerikansk marked og er oddetall, mens Area 2 er alle frekvenser.

          Comment


          • #6
            ikke alle nei, noen få har den muligheten som regel så er det Audio / Video spillere som kan det. I alle fall når det gjelder Pioneer. Men de prøver å skille markedet slik i alle fall.

            Jeg mener jeg fikk inn P3 og P4 her i østfold når jeg hadde amerikansk spiller. Men for å være helt ærlig, så får man spillere til en ganske ålreit pris fra f.eks. Irland. Og da lønner seg i alle fall i mine øyer å gå for en Europeisk spiller, hvis du bruker radio selvsagt.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X