Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ledig Stilling som montør/selger hos EikerAudio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ledig Stilling som montør/selger hos EikerAudio

    EikerAudio søker nå etter en person som kan jobbe med Montering av bilstereo og hjemmestereo og salg i våres butikk sentralt i Drammen.

    I Hovedsak er det bilstereo vi driver med og det er montering av dette som det i all hovedsak er snakk om.

    Vil oppfordre alle som er her på forumet og virkelig brenner for lyd og bilde om og søke.

    https://www.nav.no/sbl/stillingssok/....do?id=2408898

    Klikk inn på linken over og send inn søknad elektronisk til oss.

    Er det noe dere lurer på er det bare og ta kontakt med oss på post@eikeraudio.no eller her.
    Atle Wie. EikerAudio.
    Phoenix Gold, Focal, Kicker, JL Audio, Soundstream, Xelent, SolidAudio, Pressence, Kenwood, Panasonic, Alpine, GZ, RF, Dynabel, Brax, Audioson, Magnat, ADS, Stinger, Optima, ++++

  • #2
    Hva er "pruktet"?

    Comment


    • #3
      Det er kun EN person dere søker?? ser det står heltid/deltid der...
      Kunne vært interessant dette, men jeg måtte hatt deltid til å begynne med. På den andre siden så kunne jeg jobbet gratis i en 2-3mnd prøvetid da

      Comment


      • #4
        Originally posted by Miniboom View Post
        Hva er "pruktet"?
        Det ernok bare en skrive feil :P Er nok produktet det skal stå der.
        Atle Wie. EikerAudio.
        Phoenix Gold, Focal, Kicker, JL Audio, Soundstream, Xelent, SolidAudio, Pressence, Kenwood, Panasonic, Alpine, GZ, RF, Dynabel, Brax, Audioson, Magnat, ADS, Stinger, Optima, ++++

        Comment


        • #5
          Originally posted by cossiemk1 View Post
          Det er kun EN person dere søker?? ser det står heltid/deltid der...
          Kunne vært interessant dette, men jeg måtte hatt deltid til å begynne med. På den andre siden så kunne jeg jobbet gratis i en 2-3mnd prøvetid da
          Ja det er en person vi søker og det kan godt være deltid men må nok regne med og bli heltid etterhvert.

          Hvis du syntes dette er inntresangt så er det bare og sende inn en søknad på mail.

          Alternativt er det bare og ringe meg hvis det er noe du lurer på.
          Atle Wie. EikerAudio.
          Phoenix Gold, Focal, Kicker, JL Audio, Soundstream, Xelent, SolidAudio, Pressence, Kenwood, Panasonic, Alpine, GZ, RF, Dynabel, Brax, Audioson, Magnat, ADS, Stinger, Optima, ++++

          Comment

          Working...
          X