Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stereo i 911?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stereo i 911?

    Hei

    Jeg er ny her på forumet. Jeg har nettopp kjøpt meg en 85 mod Porsche 911. Denne vil jeg bygge stereoanlegg i.

    Jeg skal ha en forsterker, frontsystem (6,5" + diskant) Og forhåpentigvis en 8" sub.

    Er det noen som er med et sånt prosjekt?

    Jeg vurderer og bygge en basskasse foran/bygge på midtkonsollen og sette inn en 8" sub som spiller ut mot høyre siden i cupe`n.

    Var noen som mente at det ville holde med en forsterker til 5000 kr og et frontsett til samme prisen. Jeg husker ikke navnet på de komponentene.

    Men jeg tviler på at jeg får nok bass med 6,5".

    Når jeg spør på Porsche forumet, får jeg bare til svar at jeg skal rulle ned vinduene og ligge på rødstreken. Det blir jo en fin lyd av det å, men jeg har lyst å høre litt fin lyd når jeg kjører rolig å.

    Noen som har noen bilder av tilsvarende prosjekt, eller en god forklaring? Virker som der er masse kunnskap her inne

  • #2
    hva er budsjettet ditt og har du tenkt å bygge det selv eller skal du sette det bort?
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      du har vel ikke akkurat en av de vanligste bilene å bygge stereo i, men det finnes jo alltid en løsning
      er det en 2+2 eller en fireseter du har? det er fint med interiørbilder så man ser hva du har av plass å jobbe med btw :P
      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

      Comment

      Working...
      X