Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan er Pyle forsterkere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Altfor mye å velge i ja... det var nå en mild måte å si det på. Hehe.

    Spes når man ønsker seg alt mellom himmel og jord, og har andre dyre hobbyer.

    Men takker så mye for all hjelp sålangt! Ender opp med 4-kanals Soundmagus tenker jeg og koster kanskje på en monoblokk fra de med en passende sub.

    Skal legge ut hva jeg synes når den tid kommer.

    Comment


    • #17
      Pyle er hvertfall et drittmerke etter min mening
      Kjøpte en 4-kanaler som kosta 2400,- elns når jeg kjøpte den... Pyle Dryver eller hva den het... synest den spillte helt greit til og begynne med helt til jeg hørte helt like elementer som ble kjørt på annen forsterker i en kamerat sin bil...da skjønnte jeg at ikke Pyl'en dro de helt ut så endte med at jeg kjøpte en Ground Zero 2-kanaler som står oppgitt til 2x200wrms @ 4Ohm og kjørte elementene på denne...og må si de spillte MYE bedre, kraftigere bass osv også Pyl'en var den første forsterkeren jeg kjøpte når jeg for første gang kjøpte bilstereo komponenter, men i ettertid når jeg har fått litt mer peiling vil jeg anbefale deg og styre unna dette merket

      Comment


      • #18
        Snakk om å dra frem gamle greier
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #19
          Pratesjuk kanskje? He he

          Comment


          • #20
            Oi faen tenkte ikke helt på datoen her...så og si ny på forumet :P hehe

            Comment


            • #21
              Ellers så er det noen bra soundstream XTA forsterkere tilsalg, se på Kjøp og salg.

              Tore
              1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
              Pioneer, AD, Audison, Soundstream

              Comment

              Working...
              X