Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker Pris/watt/merke forskjell?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Mye mere kontroll enn i Genesis'en altså? Men altså, en forsterker som koster 14500,- får søren meg være bra nok!!
    jepp, men sier ikke at du skal bytte da... fin forsterer du har å
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #17
      Originally posted by TakeTheTime View Post
      Mye mere kontroll enn i Genesis'en altså? Men altså, en forsterker som koster 14500,- får søren meg være bra nok!!
      Pris er ikke alt i verden.
      Er ikke sjokk om en billigere forsterker er litt bedre enn en forsterker til 14500,-

      Er ikka alt i verden som er dyrt å bra vettu
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #18
        mye bra og billig der ute også. Greit nok at lydkvaliten koster. Men er den så bra at det den rettferdiggjør prisen?

        Det er et ganske relativt spørsmål, det spørs helt på hvor mye penger man har å bruke. Hvis man har ikke mye å bruke eller ikke å ønsker å bruke mye, da hadde jeg aldri kjøpt f.eks. Genesis hvis man ikke fikk veldig bra pris på dem / evt en fin brukt pris.

        Har man en del penger å bruke på bilstereo eller en fin inntekt så hvorfor ikke? Men man må ikke tro at høy pris = høy kvalitet. Fordi forsterkeren er håndbygd av blinde tibetanske munker så betyr det ikke nødvendigvis at det gir bra lydkvalitet.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #19
          Nei, jeg tror ikke blinde tibetanske munker jobber særlig effektivt. De kan selvsagt føle seg frem, men det er vel ikke akkurat noe sjakktrekk når man driver med lodding...?

          Comment


          • #20
            Absolut sant det, men det er derfor produksjon kostnaden er så høy. Men ved hjelp av messing og bønner så får de et indre guddomlig syn som veileder dem frem til loddepunktene, men dette krever selvsagt tid. Men husk du får hellig effekt fra dem forsterkerne.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X