Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe bare fronten til en CD spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe bare fronten til en CD spiller?

    Er det på noen måte mulig å få kjøpt kun fronten på en pioneer CD spiller...? Det er snakk om DEH-5200SD. Jeg har klart å ødelegge USB inngangen, og i det jeg skulle gjøre et tappert forsøk i å fikse den røyk AUX inngangen også... Radion funker sånn någen lunde, men skulle gjerne hatt musikken min fra Spotify!

    MÅ jeg cashe ut med ny spiller? Eller er det mulig å få kjøpt kun fronten, om det i det hele tatt lønner seg?
    Honda Civic HB 94 mod.

  • #2
    gå/ring til en pioneer forhandler med god kundeservice og spør det gikk i allefall an til en panasonic spiller jeg hadde, men dyrt.
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      Ok, skal prøve det... er vell en mulighet å sende en mail til Pioneer også kanskje. Så med andre ord ikke veldig lønnsomt?

      Takk for svar!

      Edit: Sendt mail til Pioneer, får se hva de har å si Og evt. hva prisen er...
      Last edited by JonAn; 13-07-2010, 00:28.
      Honda Civic HB 94 mod.

      Comment


      • #4
        Prøv eBay.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          Vil tro at det er en del vanskeligere enn man skulle kanskje tro å få en ny frontplate. Dette er jo et sikkerhets tiltak. Hvis man fjerner frontplata, så får kun tyven med seg enheten). Kamerat måtte vise til kvittering hvor han kjøpte cd spilleren.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #6
            God idé, skal sjekke ebay.... har bare sjekka finn uten hell

            Der sier du noe Dammed! men jeg har kviteringer fra TVboden så det blir ikke noe problem i så fall....

            Hva er det egentlige navne på delen jeg har ødelagt? Er greit å vite når man skal søke

            Igjen takker jeg for svar
            Last edited by JonAn; 13-07-2010, 17:28.
            Honda Civic HB 94 mod.

            Comment


            • #7
              Faceplate kan du søke på eBay.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #8
                Heter vel frontplate.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #9
                  Faceplate ja, takk for det Fant dessverre ingen ting på Ebay eller Amazon... fant riktig nok mange faceplates, men ikke som min modell...
                  Honda Civic HB 94 mod.

                  Comment


                  • #10
                    stemmer det, aner ikke hvorfor jeg skrev frontplate... Tror faktisk det rimeligste for deg blir å kjøpe en annen brukt spiller. Men det må du nesten sammenligne selv. DEH-P690UB er en genial US spiller med veldig bra USB grensesnitt.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #11
                      Ja, jeg får se hva jeg gjør... Den er ikke så dyr i sverige... Men gidder ikke å kjøpe US versjon, hvis ikke radion funker... Hører litt på den innimellom også Hva er bra med DEH-P690UB kontra DEH-5200SD? jeg bruker Iphone med Spotify....
                      Honda Civic HB 94 mod.

                      Comment

                      Working...
                      X