Announcement

Collapse
No announcement yet.

Orginal spilleren viser "safe" i displayet hva er galt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orginal spilleren viser "safe" i displayet hva er galt?

    Hei. Eg prøvde med en annen spiller en orginal i min audi a6 2000 mod. Det som skjedde da eg koblet tilbake den orginale er at den bare viser "safe" i displayet. Hva kan være galt? En slaks tyveri sikring eller er noe ødelakt?

    Håper noen vet hva som kan være galt!

  • #2
    Som regel har spilleren låst seg for å sikre mot utilsiktet bruk av klåfingra folk.
    Nå husker jeg dessverre ikke koden for den radioen, men ta kontakt med VAG og de bør kunne hjelpe deg.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      koden pleier å stå i service heftet, på første siden sammen me resten av utstyrslista
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

      Comment


      • #4
        eller på carpasset(en liten lapp med understellsnummer og mange andre koder på som ligger sammen med serviceheftet) hvis denne bilen har det.
        Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

        Comment


        • #5
          Originally posted by jonnyen View Post
          eller på carpasset(en liten lapp med understellsnummer og mange andre koder på som ligger sammen med serviceheftet) hvis denne bilen har det.
          den jeg mente, pleier å være limt i serviceheftet
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment


          • #6
            Den lappen dere refererer til med 4 stk sifre har en egen plass i brukermanualen til radioen, der pleier den å være limt fast. Du vil aldri finne denne koden på lappen der understellsnummer og utstyrs koder står. Da må noe ka klistret denne kode lappen der. Årsaken til at det står safe i displayet er at spilleren har vært uten strøm for en liten periode (tyverisikkring) Hvis du har koden til spilleren er det ikke noe problem, da taster du bare inn denne, følg brukerveiledningen. Hvis du ikke har denne koden tar du kontakt med et VAG verksted som er nevnt over her, det kan hende du er så heldig at de har lagret kden til radioen din på systemet (dette er ikke noe som har blitt gjort konsekvent, men på noen) Hvis de ikke har det så kan de koble seg til med tester og få åpnet spilleren og gitt deg koden (dette må gjøres online)

            Comment


            • #7
              Alternativt kan du hive den originale dritten, og få inn noe ordentlig med god EQ og litt delefiltre og diverse.

              Comment


              • #8
                Hei, takker for mangen gode svar. Har ikke fått tid til og se noe mer på det, men får bla opp i service heftet eller ta en tur inn til audi senteret om eg ikkje får det til

                Org spilleren skal snart kastes som noen nevner på til fordel for en Alpine CDA 117Ri. Kommer nokk en liten bygge tråd om denne bilen om en liten stund

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nils View Post
                  Du vil aldri finne denne koden på lappen der understellsnummer og utstyrs koder står. Da må noe ka klistret denne kode lappen der.
                  Jovist, på Opel står den der.
                  Men er ikke det merket det er snakk om her så stemmer sikkert det du sier.
                  Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jonnyen View Post
                    Jovist, på Opel står den der.
                    Men er ikke det merket det er snakk om her så stemmer sikkert det du sier.
                    He he på VAG vil du aldri finne denne koden på den lappen! Jeg veit hva jeg snakker om når det gjelder vag

                    Og helt korrekt det er en Audi det er snakk om her og ikke en Opel (de nevner jeg ikke ting om )

                    Comment

                    Working...
                    X