Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seas 8" som sub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seas 8" som sub?

    Har nå hentet et par slike...ser de blir litt svære til dørmontering uten MYE kutting og modding av døra

    Kan disse fungere som subber?? vurderer å ha de i hattehylla med glassfiberkasse under..blir type SQ, ikke subzero på 1000+ watt..

    Hva mener dere? Liten lyst til å kvitte meg med disse...hehe
    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

  • #2
    Originally posted by Alpine306 View Post
    Har nå hentet et par slike...ser de blir litt svære til dørmontering uten MYE kutting og modding av døra

    Kan disse fungere som subber?? vurderer å ha de i hattehylla med glassfiberkasse under..blir type SQ, ikke subzero på 1000+ watt..

    Hva mener dere? Liten lyst til å kvitte meg med disse...hehe
    For en rar tråd. :P

    Skjønner at du har liten lyst til å kvitte deg med dem, men er rart å hente først og spørre siden. Og du har rett, de blir aldri subzero.

    Dette er subzero:



    Edit: For et rart SVAR. Fra meg. For jeg så ikke at du hadde oppdaget at de ble for svære i døra.

    Subzerogreiene påstår jeg gjelder fortsatt.

    Comment


    • #3
      Alpine306, skjønner problemstillingen din! Har du sett om du har mulighet i sparkepanelene? Du kan evt. selge de til meg.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4

        Sub zero you say?

        På den andre siden, hva mener dere med subzero?
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Subzero er navnet på subbene som miniboom har lagt ved bilde av å som Alpine 306 refererer til i første post. Er forøvrig av merket Earthquake.
          Mvh Thor Helge N. Rønning
          Alfa Romeo 156 1.8 TS
          Citroen Xantia Racerbil
          Alpine Ground Zero Focal

          Comment


          • #6
            syns det erhelt fantastisk hva folk henger seg opp i
            Subzero er bare et uttrykk jeg brukte for å beskrive uendelig dypbass og ja...har hørt om de som Miniboom refererer til.

            Jada...er ikke helt oppegående hele tida jeg heller...handler litt når jeg har lyst på ting jeg kanskje trenger skattepenga kom og...ja dere skjønner

            Jeg skal da sende disse tilbake....om ikke noen vil gi meg det jeg betalte da
            TTT: jeg skal forbi deg på lørdag om du er interessert
            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

            Comment

            Working...
            X