Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som husker Soundmagus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som husker Soundmagus?

    Enormt gode forsterkere til en veldig fornuftig pris.. er det jeg forbinder med det.
    Ifølge mine kilder så er komplett.no og soundmagus nå på talefot igjen og disse blir muligens snart i salg der.
    Noen som kunne tenke seg slike? Vet jeg vil ha!

  • #2
    Enormt gode er de ikke, men de er gode til prisen. MEN. Ikke til prisen hos Eiker Audio (ca. 1000,- mer pr stk enn Komplett).

    Om de kommer til gamle Komplettpriser, så er det gode kjøp (og Komplett er ålreite å ha med å gjøre ift evt. reklamasjon osv). Hadde ingen av mine SoundAnuser til rep, men jeg vet andre har hatt litt trøbbel etter en stund.

    For å få brukbar lydkvalitet ut av dem, lønner det seg å kjøpe de største forsterkerne og seriekoble spoler/elementer. X-3200 dro to Kicker S15L7 lett i 4 ohm. Prøvde med noen 12" i 8 ohm, og det gikk også veldig lett. Med høyere motstand vil forsterkeren også bli mindre varm, og antagelig vare lenger. Vinn-vinn, m.a.o.

    Comment


    • #3
      For å si det slik, til penga får du masse watt, men det er ikke akkurat verdens beste bomull hvis du skjønner hva jeg mener.
      Utover det, så er det en god del forsterkere fra Soundmagus på markedet allerede, men da under div OEM navn.

      Men er mye watt målet og sq noe som like sjelden som isbjørner i Sahara, da er Soundmagus tingen.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        Snakket netopp med Jiessie Sun hos soundmagus, og de hadde ikke avklart noen "ny" importør i norge, men de skulle ta kontakt med dem (komplett?) denne uken

        Dette hadde kanskje vært noe for en av de andre store importørene? elutstyr feks?

        Comment


        • #5
          Originally posted by cossiemk1 View Post
          Snakket netopp med Jiessie Sun hos soundmagus, og de hadde ikke avklart noen "ny" importør i norge, men de skulle ta kontakt med dem (komplett?) denne uken

          Dette hadde kanskje vært noe for en av de andre store importørene? elutstyr feks?
          Elutstyr er ingen importør, men en av de større forandlerne.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Ble vel kalt "Soundanus" om jeg husker rett

            Til prisene komplett solgte for så var det brukbart ja, ikke til prisene andre prøver å selge for nå..

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
              Elutstyr er ingen importør, men en av de større forandlerne.
              Det er godt du følger med... hehe.... Var Autohifi jeg skulle skrive

              Comment


              • #8
                Originally posted by cossiemk1 View Post
                Snakket netopp med Jiessie Sun hos soundmagus, og de hadde ikke avklart noen "ny" importør i norge, men de skulle ta kontakt med dem (komplett?) denne uken

                Dette hadde kanskje vært noe for en av de andre store importørene? elutstyr feks?
                Det høres veldig rart ut, for jeg snakket med samme person for noen uker tilbake og da sa de at de hadde snakket med komplett om deal over en lengre periode..
                Jeg mente ikke at soundmagus overkjører forsterkere til tre ganger prisen, men til den prisen de ble solgt på komplett så ga de masse masse lyd for pengene

                Comment


                • #9
                  Jeg har snakket med flere i Soundmagus tidligere, og hverken engelskkunnskapene eller løftene er så mye å stole på.

                  BTW: De har/hadde en på teknisk avdeling som het Anda Du.

                  Comment


                  • #10
                    Synes vel mer at det er rart at de ansatte ikke har mer diskresjon overfor kundene sine
                    Ikke bare dem som de selger til under Soundmagus, men også andre OEM...
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #11
                      Kompis har en 4kanaler, går varm låter som ei bøtta med drit rett å slett.
                      Tror jaggu biltema sin 4kanaler "pro" låter bedre.

                      Driver kun tweetere hannes, å det gjør den en "half ass job with"....
                      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by J0lle View Post
                        Det høres veldig rart ut, for jeg snakket med samme person for noen uker tilbake og da sa de at de hadde snakket med komplett om deal over en lengre periode..
                        Jeg mente ikke at soundmagus overkjører forsterkere til tre ganger prisen, men til den prisen de ble solgt på komplett så ga de masse masse lyd for pengene
                        Det stemmer det, han snakker med dem, men de har ikke blitt enige om noe ennå

                        Comment

                        Working...
                        X