Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva er dette verdt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva er dette verdt?

    jeg har et tilbud om å få kjøpe en rockford fosgate t8002 og T2 12''

    hva er dette verdt?

    mvh marius

  • #2
    kommer jo litt an på hvordan stand utstyre er i, men rundt 3500 for T8002 og rundt 2500 for sub?
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

    Comment


    • #3
      google er greit å bruke...

      http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=70&t=28531

      http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736

      Ok pris er etter min mening ca 40-60% av nypris. Spørs på stand.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Også kommer det helt ann på hvem du spør... jeg hadde ikke gitt mer enn 2000,- for begge deler

        Comment


        • #5
          Nå skal det sies at cossiemk1 er alergisk mot alt som inneholder bokstavene "RF" så tror du trygt kan se bort fra den posten.

          Comment


          • #6
            Originally posted by trustno1 View Post
            Nå skal det sies at cossiemk1 er alergisk mot alt som inneholder bokstavene "RF" så tror du trygt kan se bort fra den posten.
            Er jo sikkert en grunn til det også da, cossie har kommet med mange gode råd hvertfall, og han har god peiling.
            Vil vel kanskje tro han har gjort seg en del erfaringer med merket og tatt med seg det videre. Overpriset er det hvertfall, min mening.

            Comment


            • #7
              Det er det. Men det er fortsatt bra utstyr. Hadde jeg hatt valget mellom Dynabel og RF forsterker som gir like mye og koster like mye så vet jeg hva jeg hadde valgt. RF så klart hvis det var noen tvil.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dammed View Post
                Det er det. Men det er fortsatt bra utstyr. Hadde jeg hatt valget mellom Dynabel og RF forsterker som gir like mye og koster like mye så vet jeg hva jeg hadde valgt. RF så klart hvis det var noen tvil.
                Det hadde vel kanskje jeg også, men RF kommer nok aldri til å koste like lite som dynabel.

                Er ikke alergisk til RF, men jeg synes ikke de har utviklet seg spes mye de siste 10 årene, og har blitt forbigått av div andre merker, både på pris og ytelse..... De lever litt på sitt gode navn og rykte, dessverre.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by KnutR View Post
                  Er jo sikkert en grunn til det også da, cossie har kommet med mange gode råd hvertfall, og han har god peiling.
                  Må faktisk si meg enig her. Cossie har kommet med mange gode forslag/tips som virkelig har forbedret mitt anlegg også.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment

                  Working...
                  X