Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terminalskrue til Odyssey 1500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terminalskrue til Odyssey 1500

    noen som kan si meg åssen skrue som passer på side terminalene til odyssey 1500 (amerikansk)
    også til de batteriene der terminalen skal skrues fast på toppen...hvilken skrue passer der??

    håper noen vet..
    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

  • #2
    Originally posted by Alpine306 View Post
    noen som kan si meg åssen skrue som passer på side terminalene til odyssey 1500 (amerikansk)
    også til de batteriene der terminalen skal skrues fast på toppen...hvilken skrue passer der??

    håper noen vet..
    Er det disse du mener?

    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4089

    Comment


    • #3
      Eller så kan du bruke vanlig maskinskruer rett ned i batteriet, merk dog at det er amerikansk størrelse/dimm på hullet så passer ikke med vanlig norsk Mx. Husker ikke i farta størrelsen, men det finner du nok ut av via: google
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        som UGN sier...ute etter maskinskruer...amerikansk størrelser ja...får sjekke ut litt til.
        Takk for svar
        Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

        Comment


        • #5
          Jeg har skruer liggende til sidepolene på bl.a Optima. Tror det er samme på 1500. Kan sjekke i morra
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Her i Særp har vi en knakende flott Byggmakerbutikk som har en helt genial skrue-avdeling hvor de har alle mulige slags skruer og man kan kjøpe i 'løsvekt'

            Eksempel: skulle bytte nedre bærebruer på bilen og boltene (~M14 ish og 15 cm lange) skulle Nissan ha 150 for boltene og 70,- for mutterne.. han bak kassa der fikk surra seg litt og sa det rett ut, kjøpe de et annet sted du, detta blir latterlig dyrt.

            Dro på Byggmaker og han karen der leta rundt og over alle hauger, ble med han bak på lageret og trala gjennom et par kontainere for å finne riktig lengde og dim.
            Fant til slutt 2 par, tror det var fordi jeg var usikker på lengden på de.. 4 bolter, x antall skiver og 4 muttere kom på totalt: 15,- ga han i kassa en 20kroning og smilte, driks!


            Poenget var vel noe slikt som: sjekk med en lokal butikk om de har 3/8" (9,5mm tror jeg), litt sært men sikkert noen som har
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Jernia har også et flott utvalg på skruer i løsvekt.
              Hvertfall her på Finnsnes iallfall.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #8
                Jeg vet i allefall at det er 3/8" på Odyssey-batterier
                /////ALPINE Mobile media solutions
                Lotus by seas
                BR?X German car audio

                Comment


                • #9
                  sjekk med lastebil og traktor verksteder. For de som er fra sarp så er det et lite traktor/atv verksted rett ved BMW Forhandleren på tune jordet. Har alt av amerikanske skruer og muttere.
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • #10
                    Takker for svar!! 3/8 i dim ja...flott
                    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                    Comment

                    Working...
                    X