Announcement

Collapse
No announcement yet.

I tvil ang forsterker...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I tvil ang forsterker...

    Har fått tilbud om en Hifonics BXI 2006D og en Audison LRX 1.400.. Hvem ville folket her valg til en Alpine Type R 2x2 ohm? Har suben i lukka kasse....
    Citroen ZX 2.0 16v

  • #2
    audison uten tvil. men der er meg.

    Comment


    • #3
      Ville nok gått for Audison ja!
      Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

      Comment


      • #4
        Begrunnelser?
        Citroen ZX 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Ville nok gått for Audison pga dens kvalitet og gode rykte men jeg har jo hatt en Hifonics BXI 2608D for noen år siden og den var gullegod syns nå jeg brukte den på mine daværende B2 HS15 og det funket Knall!
          Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

          Comment


          • #6
            Får Hifonics'n billigere pluss at den har mer kraft på papiret men har fortsatt lyst Audison da:P
            Citroen ZX 2.0 16v

            Comment


            • #7
              Uten å si noe helt sikket så mener jeg at Audison har mere Sq preg over seg enn Hifonicsen, men jeg har bare testet Hifonics og kan ikke si noe stygt om de ampene Blir nok ikke skuffet uansett, la lommeboken velge da?
              Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

              Comment


              • #8
                jeg begrunner audison ganske enkelt med at jeg aldri har blitt skuffet av det audison utstyret jeg har hatt. hatt noen i lrx serien med det utseende. holder det den lover effektmessig pluss litt til. vil nok tro audison er to hakk over i kvalitet også enn det nyere hifonic greiene uten å si hifonic er dårlig.

                tviler på en audison lrx 1.400 er så dyr brukt. har sett dem så langt ned som 1400, men varierer veldig.

                Comment

                Working...
                X