Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til å koble..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp til å koble..

    heisann.
    trenger hjelp til å koble.. basskassa(apb12s) står koblet på nå men skal koble på 6x9., forsterkeren er av type planet audio, tt5000 sto d.. men legger ut bilder kan hende jeg bare kobler 6x9 på cdspilleren.. kabler hvar det koblet opp fra før til cdspiller såg jeg men kan hende subben kan kobles på en bedre måte?
    Attached Files

  • #2
    Originally posted by qwert2 View Post
    heisann.
    trenger hjelp til å koble.. basskassa(apb12s) står koblet på nå men skal koble på 6x9., forsterkeren er av type planet audio, tt5000 sto d.. men legger ut bilder kan hende jeg bare kobler 6x9 på cdspilleren.. kabler hvar det koblet opp fra før til cdspiller såg jeg men kan hende subben kan kobles på en bedre måte?
    Hvis du ser på bilde nr 2 så finnes det noen brytere. hva står det på de forskjellige bryterene? Koble alt på forsterkeren du. er noe bedre forsterker enn det du vil finne innebygget i spilleren Klarer du forresten å få tatt bilde nr 4 på nytt et som er litt skarpere

    Comment


    • #3
      tok noen bilder nå.. men er veldig dårli mobilkamera.. d står
      input select 1+4 mix rca.. bass boost,level,phase shif 4, low pass, freq, gain, input sensitivity.,
      Attached Files
      Last edited by qwert2; 22-06-2010, 22:23.

      Comment


      • #4
        Originally posted by qwert2 View Post
        tok noen bilder nå.. men er veldig dårli mobilkamera.. d står
        input select 1+4 mix rca.. bass boost,level,phase shif 4, low pass, freq, gain, input sensitivity.,
        He he ikke best kvalitet på de kameraet nei. Jeg skal se om jeg får tatt meg en tur uti bilen til dama. Der ligger det en slik 5 kanaler bare modellen nyere. Skal se om det er likt. Så kan jeg prøve å geleide deg litt bedre

        Comment


        • #5
          Var ikke helt likt gitt, men jeg fant bruker manualen på nettet. http://www.planetaudiousa.com/suppor...1&pcid=0&nav=0
          Den står nesten i bunnen av lista. Last ned denne så blir du litt klokere. På denne må du bruke y ledd du setter y ledd på ch 1-4 dy trenger bare ett par. Det ene y leddet kobler du på ch 1 og 3 og det andre y leddet på ch 2 og 4 også setter du bryteren på ch1+4 mix Og dermed kan du bruke hele forsterkeren

          Lykke til

          Comment

          Working...
          X