Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til annleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til annleg

    Har en A6 som jeg skulle oppgradert litt med lyd.
    Har i dag en Pioneer DEH 8600MP Det er vel grei spiller,eller hva sier dere med litt peiling? Den er bare koblet rett på høytalerne som satt i bilen når jeg kjøpte den. Er veldig fornøyd med den spiller'n. Det sitter høytalere i dørene både foran og bak.
    Vet ikke om det er org. høytalerne, men de spiller ikke så aller værst.
    Det er komponent sett begge steder, 2 veis.
    Jeg har ikke noe budskjett og gå etter, men jeg driver og selger leiligheten min nå, så jeg sitter igjen med litt kr..
    Vet ikke hva jeg skal gjøre, bytte kompo. sette i dørene Og dempe de skikkelig og så gå over på sub og forsterker. Må vll ha en kraftig mono block til subben.
    Liker masse bass.
    Kunne tenkt meg en kasse med 2-3 12"
    Men trenger jeg egentlig 2 sett av komponent sett eller holder det med det foran?
    Trenger vel en forsterker til frontsetta oxo..
    Men jeg må tenke litt plass i bagasjerommet også for lile jenta bruker fortsatt litt barne vogn enda,men det må det bli slutt på nå

    Så er det noen som har no forslag og evt. sitter på en bra pakke med en pakkepris så si fra..
    Så kom med forslag dere synes jeg burde gå får..

    Må vel kanske få med det at jeg ikke kan værken snekre eller bygge.
    Så dette må være noen ferdig bass kasse og sånn, evt.om noe her inne kunne bygd noe knallt for meg

    Eller hva koster noe sån hos dere på InstallBay Hamar verksted, sånn ca?

    På forhånd takk
    Last edited by Taggen; 16-09-2007, 19:53.
    Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
    # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

  • #2
    Ikke helt sikker på hvilken A6 du har, men i noen av A6'ene så står det Bose Sound System i, og det skal vell være ganske innviklet å få skiftet spiller hvis man vil ha kjørecomputeren i orden. Ellers så hvis du vil bytte frontsett så vil jeg anbefale deg og se på Hertz. Om du velger 2 veis eller 3 veis er opp til deg selv, spørs hva du er ute etter, og hva budsjettet ditt er. Ikke nødvendig med 2 komponentsett, da ville jeg heller satt i ekstra penger og kjøpt et skikkelig et frem. Hertz har et sett som heter for MLK165, ikke hørt det selv, men det skal være en knallsett. Har selv brukt Hertz HSK 163, et 3 veis sett og var strålende fornøyd med det. På sub delene har du jo f.eks HErtz HX serien som er noen knallsubber, spiller utrolig bra til prisen..til amper har du jo f.eks Audison da, eller du kan velge Genesis, som da er en prisklasse eller 2 over Audison, men funker fjell! Fra egen erfaring med både Audison og Genesis..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Ja jeg får vel kikke litt rundt og se om jeg finner noe.
      Men det er ikke bose system i min..
      Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
      # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

      Comment

      Working...
      X