Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva skal jeg gjøre:p

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by neptyr View Post
    Tenkte bare en skarp beskjed fra Admin hadde litt bedre effekt.
    Men nok OT nå.
    no coments...

    se om den funker bedre

    Attached Files
    Last edited by matador; 21-06-2010, 15:15.
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

    Comment


    • #17
      Originally posted by neptyr View Post
      Tenkte bare en skarp beskjed fra Admin hadde litt bedre effekt.
      Men nok OT nå.
      Originally posted by TakeTheTime View Post
      Beklager, vet ikke hvorfor jeg skrev det! Legger meg flat. Lykke til qwert2.
      Jeg gjentar ^

      Originally posted by neptyr View Post
      Fint å ha egne meninger, men dette blir for dumt.

      Hjelp nå heller fyren.
      Edit: Håper du skjønte at det med "...bytt gjerne ut alt " var ment som en spøk.
      Last edited by TakeTheTime; 21-06-2010, 16:21.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #18
        Velkommen qwert2!

        Eneste forsterkeren jeg kan finne som har 5 kanaler er denne til planet audio:
        http://www.planetaudiousa.com/main/671


        Kan si erfaringsmessig på 2x12 subkasse audiobahn din så er den veldig god basskasse, anbefales for om du har fått den såpass billig, en god start kassa er en ren båndpasskasse kan anbefale og kombinere den med dynabel 4501 om du ønsker yte litt mer ut av basskassa.


        Men 2 linjer inn i cd spilleren og splitter seg med 4 linjeutganger 2 til sub og 2 til front+6x9 eller blir det feil? :P ble usikker jeg nå.
        Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

        Comment


        • #19
          Planet Audio har nok hatt flere 5 kanalere enn det. Du vil mest sannsynlig finne en bryter på forsterkeren (skrevet lengre opp i tråden) som bestemmer om du skal bruke en to eller tre phono kabler og da er valget enkelt. Forsterkeren din vil nok være litt liten til den kassa for å dra den helt ut men du vil få ok lyd, kassa er ganske så lettdreven, vil nok kanskje si at 4501 forsterkeren fra dynabel er meget overkill på den kassa. Lykke til videre

          Comment


          • #20
            Om jeg har forstått trådstarter rett, har han kun 1 pre-out. Så ha må ha y-ledd.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by Nils View Post
              Planet Audio har nok hatt flere 5 kanalere enn det. Du vil mest sannsynlig finne en bryter på forsterkeren (skrevet lengre opp i tråden) som bestemmer om du skal bruke en to eller tre phono kabler og da er valget enkelt. Forsterkeren din vil nok være litt liten til den kassa for å dra den helt ut men du vil få ok lyd, kassa er ganske så lettdreven, vil nok kanskje si at 4501 forsterkeren fra dynabel er meget overkill på den kassa. Lykke til videre
              Hva mener du med overkill? trenger ikke å kjøre den i 1 ohm, tenkte få den i 4ohm da får du helt ypperlig og pen bass skal jeg si deg - og når det er en båndpasskasse så syntes jeg den funka helt optimalt i 4 ohm.
              Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

              Comment


              • #22
                Originally posted by GENEXXA View Post
                Om jeg har forstått trådstarter rett, har han kun 1 pre-out. Så ha må ha y-ledd.
                Hvis du klarer å lese det jeg skreiv en gang til så trenger han ikke y ledd, men hvis saken er den at han har mono utgang med ett halvt par med phono så anbefaler jeg trådstarter å selge spilleren å kjøpe en ny spiller slik at han får brukt 5 kanaleren helt ut.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by daywalk3r View Post
                  Hva mener du med overkill? trenger ikke å kjøre den i 1 ohm, tenkte få den i 4ohm da får du helt ypperlig og pen bass skal jeg si deg - og når det er en båndpasskasse så syntes jeg den funka helt optimalt i 4 ohm.
                  Nå husker jeg ikke helt hvikle ohm konfigurasjoner man kan ha på denne kassa, men 1 ohm er det hvertfall ikke, ikke misforstå meg, jeg er glad i overkill så da skal jeg si deg at du også får ypperlig å pen bass med halve effekten av hva 4501 gir både i 4 og 2 ohm. Men nå var det vel sånn at trådstarter hadde allerede en forsterker osv.

                  Comment


                  • #24
                    Siste gang jeg går OT her, men vi virker alle som amatører og noobs for TS og andre som leser denne tråden som ikke vet hvem folket her inne er.

                    Det har nok mye med en elendig skrevet tråd helt fra starten, men årsaken til at så mange har svart er jo kun for at det blei litt flaming!

                    Uansett. Svaret på emnet og det store spørsmålet: "hva skal jeg gjøre" kommer nå:
                    Bruke y-ledd, selv om det ikke er optimalt. Strekk signalkabler nok bakover mens du er igang, så kan du skifte ut spilleren når det høver seg, noe som er omtrent veldig snart
                    Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nicoloco View Post
                      Siste gang jeg går OT her, men vi virker alle som amatører og noobs for TS og andre som leser denne tråden som ikke vet hvem folket her inne er.

                      Det har nok mye med en elendig skrevet tråd helt fra starten, men årsaken til at så mange har svart er jo kun for at det blei litt flaming!

                      Uansett. Svaret på emnet og det store spørsmålet: "hva skal jeg gjøre" kommer nå:
                      Bruke y-ledd, selv om det ikke er optimalt. Strekk signalkabler nok bakover mens du er igang, så kan du skifte ut spilleren når det høver seg, noe som er omtrent veldig snart

                      Og nok en gang! Hvorfor bruke Yledd når han ikke trenger det? Jeg veit at det hvertfall på to eller tre av 5 kanalerene som Planet Audio har hatt så finnes det en bryter på forsterkeren som man kan flytte på og velge mellom en to eller tre phono kabler inn på forsterker!

                      Comment


                      • #26
                        Ble bare svada dette.
                        Til trådstarter, lag deg en ny tråd med skikkelig Emnefelt og bedre forklart hva du lurer på.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment

                        Working...
                        X