Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enorm forsterker til en utrolig lav pris!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Stianuno View Post
    Enig med Dammed, du har altid vært slik Henrik, skyter fra hofta for så å bli enig med den du diskuterer i mot, også benekter plutselig du å ha skutt fra hofta... Hehe har sett det mange mange ganger før.

    DD sine forsterkere lider ikke av noe ukjent fenomen, er du ute ette en amp som er overrated så er det ikke lite å velge mellom, DD er vel noe av det siste jeg hadde valgt, kanskje feil å si det siden jeg aldri har hørt en DD amp, men jeg gjør det uansett...
    For noe tøys.. Formulerte meg feil på ett innlegg og forklarer i detalj hva jeg mente etterpå og så kalles det å skyte fra hoften? Ting misforståes lett på nettet, og det er også fort å formulere seg feil da å skrive på nettet er noe av det mest upersonlige man kan gjøre og derfor vanskelig å vite hva som er helt riktig å skrive for at motparten skal forstå det rett. Tror du har misforstått hva å skyte fra hoften er da, men forklarer det gjerne for deg om du sliter med å forstå det Hadde jeg sagt at f.eks. musikk watt og RMS watt er samme tingen, så er det å skyte fra hoften.

    Men å prøve å forklare om ratingen til forsterke og formulerer meg litt feil på en setning eller to så er det ikke å skyte fra hoften, bare ikke klar nok på hva poenget mitt bunner ut i
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #32
      men hvordan blir konklusjonen her da? noen som har funnet ut noe i stedet for å krangle om hva som er rett og hva som er galt? ja, kanskje han skrev litt feil, men det var vel ikke det som denne her tråden ble opprettet for?? tenkte jeg skulle prøve en sånn, men aner ikke om jeg den blir bra eller dårlig for det.. har ikke hatt gleden av å eid noe heftige anlegg (selv om jeg har spilt så b stolpen har fleksa).. hadde ihvertfall vært gøy å testa den på noe gromt.. noen som har å låne meg? haha
      "du må skru ned bassen før butikken raser sammen"

      Comment


      • #33
        Fra å handle om noe Ljudiagreier til å bli en flamewar angående DD og diverse påstander...
        Lukkes.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment

        Working...
        X