Announcement

Collapse
No announcement yet.

TangBand hos dynaBel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er midbassen dems egna noe særlig til bil de da? W6-658I. Noen som har testa de her?
    Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

    Comment


    • #17
      Testresultater kommer litt utpå kvelden.. Montering av Tang-Band i en "erstatnings" EMMA-bil bygget på én dag denne gangen.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #18
        Fulltoner har en kjempefin egenskap og det er at de er glimrende å bruke som mellomtoner!
        Jeg har til dags dato _aldri_ hørt en fulltone som spiller samtlige oktaver i musikk på en overbevisende måte!
        En annen fordel, som jeg forsker litt på selv for tiden, er å bruke en 2 tommer fulltone på dasjbordet i et 2-veis oppsett.
        På den måten kan man få en del av 3-veis oppsettets fordeler men forenkle monteringen.
        Så får man heller bruke litt eq på de øverste oktavene, for de er skjelden veldig linjære på små fulltoner.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #19
          Originally posted by Joakim View Post
          Testresultater kommer litt utpå kvelden.. Montering av Tang-Band i en "erstatnings" EMMA-bil bygget på én dag denne gangen.
          Spennende!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by Dag Johansen View Post
            Spennende!

            Mvh
            Dag Johansen

            Du får svinge nedom i verkstedet senere i dag. Blir litt montering av TB og litt demontering av odr-bmw...
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #21
              Originally posted by Joakim View Post
              Du får svinge nedom i verkstedet senere i dag. Blir litt montering av TB og litt demontering av odr-bmw...
              will do, men jeg skal en tur til Bærum nå først.... men dere er der en stund?
              Jeg ringer før jeg kommer!

              Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

              Comment


              • #22
                Sånn.. Da er prosjekt emmabil på en dag ferdig! 6 timer tok det å gjøre det mest nødvendige for å ta seg en tur på konk. Bare komme meg hjem til Oslo igjen og justere litt, så er Norges første tang band demobil klar.
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • #23
                  Ingen bilder?
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Joakim View Post
                    Sånn.. Da er prosjekt emmabil på en dag ferdig! 6 timer tok det å gjøre det mest nødvendige for å ta seg en tur på konk. Bare komme meg hjem til Oslo igjen og justere litt, så er Norges første tang band demobil klar.
                    Morro! Mulighet til å legge ut noe bilder?
                    Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

                    Comment


                    • #25
                      Han har vell sagt tidligere han ikke blir og legge ut guide for demontering på nett for tjuvpakk...
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by GENEXXA View Post
                        Han har vell sagt tidligere han ikke blir og legge ut guide for demontering på nett for tjuvpakk...
                        Jaha, det har ikke jeg fått med meg, men da er den grei
                        Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by GENEXXA View Post
                          Han har vell sagt tidligere han ikke blir og legge ut guide for demontering på nett for tjuvpakk...
                          Ingen som har nevnt noe om det heller.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #28
                            Kan vel hende det dukker opp ett bilde eller ti om denne bilen. Er nok ikke like magnetisk på lange fingre denne bilen her. Har bare ikke rukket å legge over bildene ennå. Bilen er tross alt bygget mellom kl. 15 og 21 + at jeg har hatt en god times kjøring hjem etterpå, så rekker ikke alt. Trøtt nå, så da blir det justering og testresultat her i løpet av kvelden imorgen.

                            For å være helt ærlig så driter jeg i om tjuvpakk finner "demonteringsanvisningen" av denne bilen interessant. Den står parkert rett under vinduet mitt, så COME ON FUCKERS! Jeg lover å bruke sånn ca. 4,5 sekund ned trappa for å plante 1 meter balltre der tjuven er høyest når han plukker jordbær om han prøver seg!!!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #29
                              Ok. Da så.
                              Men er balltreet, alu, eller tre? :P Du slår hardere med Alu

                              Men hvordan er førsteintrykket på lyden?
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by GENEXXA View Post
                                Du slår hardere med Alu
                                Hvordan er det mulig?
                                Slaget i seg selv har lik kraft det..
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                                Comment

                                Working...
                                X