Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaringer med Dynabel PA 18800

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaringer med Dynabel PA 18800

    Hei

    Som dere ser så lurer jeg på om noen av dere har erfaringer med DYNABEL PA1880?
    Takker for svar

    Mvh Kristian

  • #2
    Har litt erfaring med den ja.. Kommer an på hva du skal bruke den til, men til sub i et hjemmekinooppsett eller til sub i en godlydbil er den super! Det er ikke noe dBdragelement, men heller egnet for tight og presis dyypbass.
    140liter lukket fungerer nice.
    Lars Ove på Elutstyr har bygget kinosuber av denne og er meget fornøyd.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      ok, takker for svar.. Hadde tenkt og ha den i en golf 3, men virker som den ikke egner seg så veldig godt til det .

      Comment


      • #4
        Hvilken bil den skal i vil jeg vel si er ett fett. Er vel mer bruken av elementet som evt. begrenser deg, er det ikke?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          90-100liter funker helt greit det også! Men da ikke portet. Portet kasse til dette elementet bør være 150+ liter... Det anbefales kasse på 70 liter på dynaBels nettside, men det er når elementet skal brukes til PA... Til sub bass i bil, bør det ha noe mere for å spille nais.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Jeg har min i ca 100L +/- lukket kasse og kan skrive under på at det virker spiller riktig bra. Men som Joakim skrev tidligere så er det ikke noe dbdrag-element. Men spiller i allefall høyt nok til mitt bruk og jeg har satt mitt i en sedan (riktig nok slipper den nok inn mer bass fra bagasjerommet enn mange andre sendaner men alikevel)
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

            Comment


            • #7
              Tenkte kansje og ha 2 sanne i en golf 3 . Men har også komt over Digital Designs DD1515-D4 15'' eller Digital Designs DD1515-S4 15''

              Men hva er forskjellen på D4 og S4?

              Har hørt mye bra om det elementene der, Men det var 8"

              Comment


              • #8
                Originally posted by driftking1 View Post
                Tenkte kansje og ha 2 sanne i en golf 3 . Men har også komt over Digital Designs DD1515-D4 15'' eller Digital Designs DD1515-S4 15''

                Men hva er forskjellen på D4 og S4?

                Har hørt mye bra om det elementene der, Men det var 8"
                D4 er dobbelspolet 4 ohm. S4 er singelspole 4ohm

                Comment


                • #9
                  Fant ut det Jeg vet ikke hva jeg skal velge av dobbelspolet 4 ohm eller singelspole 4ohm

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by driftking1 View Post
                    Fant ut det Jeg vet ikke hva jeg skal velge av dobbelspolet 4 ohm eller singelspole 4ohm
                    Hvilken forsterker skal du bruke da?? stabil i 1ohm så kan du jo kjøpe 2stk med dual 4ohm

                    Comment

                    Working...
                    X