Announcement

Collapse
No announcement yet.

Handlig sier mer enn ord. Finnes det noe greie folk her på forumet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Handlig sier mer enn ord. Finnes det noe greie folk her på forumet ?

    Jeg har skrevet et forslag i tråden "ODR-Bmw'en er stjålet i Oslo!!!" , men siden få leser denne tråden så langt ned på siden så poster jeg en liten notis her også.

    Hva med om forumet tilbyr seg å være med på en dugnad i ny bil. ?

    Det finnes så mange flinke folk her og de fleste har fått hjelp og tips av joakim. Jeg syntes det ville være en god ide om de som er eksperter i sitt området tibud seg å spandere en arbeidsdag eller to sammen med joakim . Å bygge opp en bil bør ikke ta flere år hvis joakim drar i trådene og fagfolk/ eksperter med bilstereobasillen sveiser , lodder , sparkler, lakkerer osv.(eller har lang emma erfaring, selvlært ekspert)
    Hvis man har klart for seg hvordan bilen skal bli og følger en plan så bilr dette "Ekstrem oppussing joakims bil".
    Om joakim takker ja er usikkert, men det er uansett fint å se at folk bryr seg og handling sier mer enn ord.

    PS! Dette er ikke et forslag om at alle skal si "skulle gjerne hjulpet deg, men det går ikke pga.....
    En annen ting, Dette er heller ikke en anledning til at ikke eksperter skal få en anledning til å jobbe sammen med Joakim en helg.
    Men dersom du er lakkerer, møbelsnekker, har sveise sertifikat, lodde sertifikat, monterer alarmer daglig osv da kan du tilby deg å spandere en arbeidsdag eller noe i den stilen.

    Noen som føler seg villig til å hjelpe Joakim ?

  • #2
    Jeg tror bilstereomiljøet fungerer sånn allerede!
    Joakim hjelper mange og mange hjelper Joakim.
    Joakim vet hvor han får kappet til en bit Revetal-godkjent MDF eller x-finèr i alle fall! :-)

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Hvis han trenger en som kan lodde så er det bare å ringe Hjelper gjerne til.
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        Jeg er vel ikke expert på noe (Pølser kanskje) Men kan nå litt om alt. Stiller gjerne opp som (har fått mye tips av han så skulle bare mangle), hm var var ordet...Nei stemmer ikke lov å si det...Får bruke hjelpegutt da Han får si ifra hvis han ønsker hjelp
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • #5
          Originally posted by Judys Bilstereo View Post
          Stiller gjerne opp som (har fått mye tips av han så skulle bare mangle), hm var var ordet...Nei stemmer ikke lov å si det...
          Buttboy?

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #6
            Jeg stiller gjerne opp som "hjelpegutt"! Joakim har kommet med mye bra innspill og tips til mitt anlegg hvertfall. It's the least I could do!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              Wow!

              Utrolig hyggelige og omtenksomme mennesker her! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...


              Før noe kan skje eller gjøres, må takstmann få sjekket bilen og tatt en avgjørelse. Håper det blir i morgen ettermiddag...

              Det som uansett er helt sikkert, er at jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å beholde bilen og bygge den opp igjen! Klarer ikke å godta at den skal hugges, etter alle de timene som er lagt ned og alt vi har opplevd sammen på 6,5år. Kanskje spesielt det siste året. Drømmen var å ha den som den var, for å ha minnene om EM-seieren, men det var det "noen" som ikke var enige i...

              Det må importeres en bil fra sverige/tyskland som kan donere bort ledningsnett og interiør, så om noen har gode kontakter på sånt så er det niice! Ser for meg at en hel bil blir mest lønnsomt. Brytere og annet stasj har allerede begynt å gå tregt/sette seg pga. pulver, så alt må byttes!

              At folket har lyst til å hjelpe med ting og tang er utrolig hyggelig! <er flere som har meldt seg utenom forumet også, så takk skal dere ha allesammen!
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Hvis mange nok hjalp til, så kunne kanskje BMW'en blitt ferdig iløpet av sommeren? Hvis du har tid da. Bare å sende meg en melding hvis det er noe Jokke.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #9
                  So fare so good. !

                  Finnes det noen som har gode kontakter så er det også bare å si ifra på denne tråden.
                  F eks kan det se ut til at Joakim trenger en alarm som ringer han opp på hans telefon så fort noe skjer med bilen. Det må da være noen her på forumet som kan skaffe( billig) og montere en slik alarm en lørdag utpå høsten eller noe tidligere. ???

                  Jeg regner med at Mange av joakims venner ser det som en selvfølge at han skal få hjelp, men hva med å skrive det her. ? Dette blir så mye lettere for joakim å gjøre til et effektivt prosjekt hvis alle som vil hjelpe til skriver hva de kan bidra med.

                  Comment


                  • #10
                    Vil mer enn gjerne bidra
                    Bor i trøndelag, men kjører gjerne en tur

                    Kan det meste innen elektrisk, kapping, støyping, pussing
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • #11
                      har dog ikke setvikat, men er ferdig med 3 år på elektro, men kan allikevel det som er å vite om bil, ettersom jeg klarer å tenke utenom den såkalte boksen.
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

                      Comment


                      • #12
                        Føler at joakim vet at han kan alltids regne med hjelpe om han trenger det

                        samtidig synes jeg det er kjempe hyggelig å se engasjamente i resten av forumet det er sånne ting som gjør at man innser at vi "lydnerder" kan alltid stille opp for hverandre selv om vi ikke alltids er enig i ting og tang -ellers snakker jeg med deg seinere joakim
                        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                        Comment


                        • #13
                          Jeg regner med Jokke ringer meg hvis han trenger meg.. Jeg er drit god til å holde han unna arbeid med røyk og kaffe
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #14
                            Kjenner ikke joakim personlig, men synnes uansett hele denne greia var trist.

                            Jeg har somregel en dag i uka i oslo der jeg uansett bare slår ihjel tid på kvelden. (pendler,overnatter en natt)

                            Dersom det er noe jeg kan hjelpe til med, så er det bare å skrike ut. Har litt erfaring når det gjelder glassfiber og formstøping av ting som skal passe.

                            Comment


                            • #15
                              Er vel å regne som en selvlært "altmuligmann" jeg også, med snart 20år innen bilstereo, og bor jo i Vestfold, så hvis det er noe jeg kan gjøre så rop ut... Kjøre, hente, levere, koble, you name it. Er også godkjent montør av defa bilalarmer selv om det ikke er så ofte jeg monterer det lenger

                              PS: hvis det blir til at bilen skal kondemneres, så er jeg interessert i litt deler hvis det er mulig, eller du kan kjøpe/bytte min 94 520 touring, jeg trenger nemlig en bil med plass til minst 6 personer nå, hehe
                              Last edited by cossiemk1; 15-06-2010, 13:38.

                              Comment

                              Working...
                              X