Announcement

Collapse
No announcement yet.

Termlab+data

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Må du ikke være så trangsynt Glenn.

    Alt fungerer bra, if you are open minded. Og er som regel brukerfeil om du skulle bli plaget med Windows ^^
    Måtte fanmeg bruke nesten en time på å få den til å fungere.... Og sammenlikning med en Mac bruker du ca 5-10 min før du kan begynne morroa....

    MEN så kom søster og spurte meg et ganske viktig spørsmål: SPISS ØRENE!!!! Jeg håper virkelig ikke at det skal installeres noen CD-plate som kommer med TL(medfølgende programvare) for da blir jeg SUR....
    Som ble sagt her tidligere at det eneste som krevdes var at maskinen hadde mere en 256mhz prosessor...
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #17
      Følger med CD med programvare ja. Men er jo bare å sette den i mace'en og kopiere over til en minnepenn ellernoe
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #18
        Blir noen turer til senja framover ser jeg
        Så sant Glenn har tid
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • #19
          Du trenger ikke og kjøre til Senja. Han bor vell 2-3mil unna Senja ^^,
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #20
            hmmm, blir vell til Glenn sin plass da
            Er ikke sikker hvor han bor
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #21
              Originally posted by Hifonic View Post
              Følger med CD med programvare ja. Men er jo bare å sette den i mace'en og kopiere over til en minnepenn ellernoe
              Har en mistanke at noen ikke har fortalt meg ALT..... Så det vil da si at den PC´n jeg har investert i er bortkastet.....
              Her er svaret jeg burde fått fra en av dere: Systemkrav er minst 256mhz prosessor OG CD-ROM

              Har en stor mistanke at om jeg setter TL-CD´n i mac´en for så å kopiere over på minnepenn vil det by på problemer for meg. Jeg får sikkert ikke åpnet den på PC´n heller da jeg ikke fatter BÆRA av maskina....
              Så her er det bare å legge inn årene og kjøpe enten en CD-Rom(stasjon) eller ny pc. Søster har en Gammel bærbar sak,men den må ha ny HD og jeg kan ingenting med Windows.

              Satan,jeg føler meg snytt nå....

              R-SportRF: Er jo litt langt å kjøre,men du er jo velkommen
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #22
                Glenn, ta det med ro. Dette fikser jeg for deg.

                Har minnepenn, så jeg kopierer bare imaget fra CDen til minnepenna. Så skal det funke gull

                Men er det ikke logisk at man får programvarer med en CD Glenn? :P
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #23
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Glenn, ta det med ro. Dette fikser jeg for deg.

                  Har minnepenn, så jeg kopierer bare imaget fra CDen til minnepenna. Så skal det funke gull

                  Men er det ikke logisk at man får programvarer med en CD Glenn? :P
                  Har ALDRI måtte ha brukt noe medfølgende CD når jeg har kjøpt ting til min(e) maskiner. Har jeg kjøpt ny mus,ligger programmvaren inne eller fixer dette selv. Har jeg kjøpt skriver,fixer min maskin dette selv(må jo passe på å kjøpe noe som støtter bruk av Mac dah)
                  Til og med Web-cam(microsoft 9000-et eller-anna) funka uten noe store problemer på min mammas Mac Mini(måtte vel ha en driver,som ikke var noe problem å finne på nett).

                  Så Runar: Nei,for meg er det IKKE logisk
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #24
                    Windows Vista og 7 slipper man og legge inn driverne som følger med fra produsenten. Finner det selv.

                    MEN, her der kun snakk om drivere, ikke programvare! Og programvarer kommer på CD til Mac og Windows. Så om du tenker deg om, er det logisk. Du har kun fått driverne installert automatisk, men det meste nå i dag er plug-n-play. Så skulle du f.eks ha Web-Cam programmet som følger med, må du bruke CD-en ELLER laste ned fra Microsoft sine sider.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment

                    Working...
                    X