Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til å velge element.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmm. Tvilsom til at du fikk dette gratis.

    Originally posted by pgoutlaw View Post
    vel, jeg lasta det ned nå og det funker fint hos meg, GRATIS!
    Jeg har prøvd å fylle ut dette før , men minnes at det var kreditkort og skit involvert. Er du seriøs når du sier at det er gratis, hvordan fikk du til det. ? . Jeg tror deg egentlig ikke merker jeg..Men du kaller det kanskje gratis fordi du har abonement ? kreditkort og faaenskap på en site som driver med noe som er "ulovlig" er ikke akkuret anbefalt.

    Dessuten så betaler jeg gjerne (iallefall føles det ok, gjerne er å ta i) for at folk skal gidde å utvikle produkter som gjør at lyd verdenen går forover. En ting er å laste ned musikk filmer ,men programmmer av denne sorten vil jeg faktisk støtte. kunne godt vært litt billigere, men shit av, nå er det betalt.

    Comment


    • #17
      hva skedde med Kimmen ?

      nytt navn eller ny fyr med samme avatar. ?

      Comment


      • #18
        Originally posted by melancool View Post
        Jeg har prøvd å fylle ut dette før , men minnes at det var kreditkort og skit involvert. Er du seriøs når du sier at det er gratis, hvordan fikk du til det. ? . Jeg tror deg egentlig ikke merker jeg..Men du kaller det kanskje gratis fordi du har abonement ? kreditkort og faaenskap på en site som driver med noe som er "ulovlig" er ikke akkuret anbefalt.

        Dessuten så betaler jeg gjerne (iallefall føles det ok, gjerne er å ta i) for at folk skal gidde å utvikle produkter som gjør at lyd verdenen går forover. En ting er å laste ned musikk filmer ,men programmmer av denne sorten vil jeg faktisk støtte. kunne godt vært litt billigere, men shit av, nå er det betalt.
        om jeg er seriøs? hvorfor skulle jeg ikke være det?!

        hvor er det du påstår du må bruke kredittkort og skit da?

        visst du tror du må betale for å bruke btjunkie så tar du feil! den finner torrents på lik linje med di fleste andre torrent søkemotorer. bruker denne siden til å finne alt jeg laster ned. har ikke noe abonnement der heller.

        du får tro hva du vil, jeg har vertfall LspCAD.6.2.Pro fullt fungerende hos meg.

        Comment


        • #19
          Kan du vise meg hvordan man gjør det .

          jeg kommer altid til denne siden til slutt:

          http://idownloadunlimited.com/join.a...D6%20Lite&cr=1

          Your membership is backed by a 7 day satisfaction guarantee.
          Signup Now and join the millions of users that share files on the internet
          Unlimited Downloads! This is a flat fee with no additional costs per download.
          Lifetime Full & Unlimited Access for only 69.95 39.95 - Now Only 23,63 €! (Best Offer!!!)
          2 Years Full & Unlimited Access for only 1,06 €/Month (save over 80%!)
          1 Year Full & Unlimited Access for only 1,79 €/Month
          Get Blazing Fast Downloads + 1 Year Download Protection (Free Updates & New releases 1.29/month)
          Get the Codec Pro Pack - View in DVD Quality the movies and videos you download - Only 8,14 €
          Yes, make all my Searches & Downloads Private with TorrentPrivacy× - 99$ Now Only 9.95.
          TorrentPrivacy× is a service that Encrypts your traffic. 1-month test-drive - Limited time offer!
          Unlimited 30-days BitJoe× Downloads for your Mobile 119$ - Now Only 9.95$ (Save 90%!)
          BitJoe× is the World's ONLY Mobile Downloading Software to give you Direct Downloads from your Phone!
          Now supports Blackberry×. Check our site for full compatibility list.

          mener ikke å være kritisk , men har prøvd så mange ganger og det ender altid med kredittkort siden for å bli medlem. Hvordan gjorde du det ?

          Comment


          • #20
            Var ikke en av de øverste linkene :P Var lengre ned på siden.

            Prøv denne linken: http://dl.btjunkie.org/torrent/LspCA...wnload.torrent
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              jeg er så dårlig på sånnt ...

              Originally posted by GENEXXA View Post
              Var ikke en av de øverste linkene :P Var lengre ned på siden.

              Prøv denne linken: http://dl.btjunkie.org/torrent/LspCA...wnload.torrent
              Hvordan kom du til denne linken ? den virker perfekt . Takk. Jeg har prøvd i sikkert 3 timer nå å finne en måte å laste ned lspcad6 lite og ender alltid opp med "access denied" fordi jeg ikke er medlem og ikke har tilatelse til å laste ned sponsored links.

              dette er pro versonen ser jeg. var den ikke under "sponsored links" ?

              Takk uansett. spent på om pro versjonen er like enkel ..

              Comment


              • #22
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #23
                  Originally posted by melancool View Post
                  var den ikke under "sponsored links" ?
                  Sponsored links er reklame.
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment

                  Working...
                  X