Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal ha meg frontsett,hjææælp!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Heisann...

    Henger meg på det Defus råder deg til... Hør på så mange sett du har muligheter til.

    Skal jeg komme med en "anbefaling" kan jeg dra fram at i min Volvo har jeg 3 stk sett. Et framme i dørene,og et sett bak i dørene+ at jeg laga meg en box til et sett som jeg har plasset mellom nakkeputene i baksetet(stasjonsvogn).

    Soundstream lil´wonder
    DDaudio 5.2
    Rockford Fosgate T162s

    Her er det sett i fra kr 500,- til 3000,-
    Av disse synes jeg Soundstream gir mest for pengene,og de spiller veldig kurrant. Ikke skrikende diskant(justerbart). Kjører ganske grei forsterker på dette,men de klarer seg veldig greit.
    Eneste jeg har å sette finger´n på er at jeg syns diskanten er stor i fysisk størrelse.
    Link til settet: http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=177&id=2080
    Forsterker jeg bruker:http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=159&id=1930

    Lykke til...

    Ps: Jeg betalte kr 500,- for dette settet helt nytt
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #17
      Takker og bukker for gode og seriøse meninger!

      Valget falt tilslutt på LIB sitt 5,25" kompsett, som virket som et veldig greit sett som ikke ruinerer noen som helst.

      Så pent ut, er litt viktig for meg

      Har ikke så mange muligheter til å lytte på høytalere her i lille mosjøen, men håper jeg blir fornøyd med de jeg har bestillt.
      Last edited by lekelars; 26-05-2010, 23:44.
      98 mondeo
      02 laguna

      Comment


      • #18
        Nice, du får gi en rapport på hvordan settet låter! Har aldri hørt LIB-høyttalere før. Er spent på dette.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #19
          Skal jeg gjøre, er spent selv
          98 mondeo
          02 laguna

          Comment


          • #20
            focal = "skrikende diskant,"? ???
            Vil ikke si meg enig i dt..
            Kanskje focal er kjent for å ha en veldig skarp diskant, men dette kan du jo stille på.....
            Har prøvd de fleste frontsetta til focal... alt fra lav til høy prisklasse...
            Har nå slått meg til ro med Focal 165 KRX2 som spiller meget pent... men dette er jo 6.5" ....

            Ikke la deg skremme av hva folk sier om Focal .... bare vær sikker på å kjøp produktene fra elutstyr eller andre kjente norske butikker... Mye FAKE ute å går på nettet atm..

            Comment


            • #21
              nei jeg regna med at jeg hadde sikkert blitt fornøyd med de også, er tross alt mange så liker dem, tror det hadde gått fint det.
              Har ikke SÅ mye mot diskant, hehe. er bare når den blir FOR skærende... Var litt økonomien som tok valget sammen med meg denne gangen.
              Må kjøpe meg ny spiller snart også, den jeg kjøpte "fordi jeg skulle ha en enkel og grei spiller med aux til spotify" var så langt under av det jeg krever av en cd spiller atteeeeeee........

              Skal ikke falle for fristelsen å kjøpe billig crap flere ganger, lønner seg ikke i lengden det
              98 mondeo
              02 laguna

              Comment

              Working...
              X